Ik accepteer deze uitnodiging.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een 8 gebruiken, dus vind je het goed als ik binnenkort in jouw bed kom leren? Brammetje is ook van harte welkom.
Ik weet niet hoe plakkerig zijn bed is thoughquote:Op donderdag 9 april 2015 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan ik mijn scriptie schrijven vanuit jouw bed
Hangt er vanaf hoevaak hij Holger over zijn bed heeft gegooid.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe plakkerig zijn bed is though
Ahhh... Ik dacht eerder aan hoe vaak hij in zijn bed heeft geplasts naar het te veel consumeren van Holgerquote:Op donderdag 9 april 2015 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoevaak hij Holger over zijn bed heeft gegooid.
Nog nooit waarschijnlijk, want dat bier is veel te kostbaar voor hem.
Ik heb de TEFL cursus opdracht ingeleverd, nu een week spanningquote:Op donderdag 9 april 2015 13:34 schreef Paxcon het volgende:
Wow, kunnen we het enigszins beschaafd houden?
VI quotes vind jij niet beschaafd?quote:Op donderdag 9 april 2015 13:34 schreef Paxcon het volgende:
Jeeejquote:Op donderdag 9 april 2015 13:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb de TEFL cursus opdracht ingeleverd, nu een week spanning
Spannendquote:Op donderdag 9 april 2015 13:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb de TEFL cursus opdracht ingeleverd, nu een week spanning
Dat is meer na Schneider Weissequote:Op donderdag 9 april 2015 13:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahhh... Ik dacht eerder aan hoe vaak hij in zijn bed heeft geplasts naar het te veel consumeren van Holger
Ik las hele aparte dingen over mijn bedquote:Op donderdag 9 april 2015 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VI quotes vind jij niet beschaafd?
¤100,-.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij krijgt ook nog geld van mij voor vanavond
Jaquote:Op donderdag 9 april 2015 13:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jeeej
wat houdt dit precies in? Het wordt nu nagekeken door iemand?
Ja ik wacht tot je zegt dat je het wilt hebben hequote:
Jeejquote:Op donderdag 9 april 2015 13:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga zo rekenen.
Die appel krijg je gratis
Nou... Misschienquote:Op donderdag 9 april 2015 13:34 schreef Paxcon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |