quote:Op donderdag 9 april 2015 17:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou jouw referentiewaarde wel verschuiven, snap je.
I know right. Die hoed, die bril met ronde glazen. Vraagt om een wekelijkse shoplog.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:03 schreef Sapstengel het volgende:
Haha die VMS in het US topic over die modeblog. Zo erg on point lmao
quote:Op donderdag 9 april 2015 16:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ohja joh?????
zeker vragen als
wie is slecht voor de international economics:
[_] a) griekenland
[_] b) griekenland
[_] c) griekenland
[X] d) anders, namelijk:Ja alleen dit keer was Spanje de lul LOLLLLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op donderdag 9 april 2015 18:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja alleen dit keer was Spanje de lul LOLLLL
ik zou haar kut wel een keer pompen maar het dat is echt het type zeikwijfquote:Op donderdag 9 april 2015 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zou haar mij wel gunnen, voor ene keertje, even voor de duidelijkheid
ja wij begrijpen elkaarquote:Op donderdag 9 april 2015 19:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zou haar kut wel een keer pompen maar het dat is echt het type zeikwijf
moet je niet willen zon wijf als man zijnde weetje
zou dat alleen doen als ze me af zou zuigen op de toilet van dat superhippe hamburgertentjequote:Op donderdag 9 april 2015 19:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ja precies zo'n prinsesje heb ik ook geen zin in. Doe mij maar gewoon een chick die ook gewoon met een sixpack bier in het park wil gaan zitten. Niet van die hip uit eten terwijl jij de stoel moet aanschuiven voor haar.
zeker airquote:Op donderdag 9 april 2015 19:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zou dat alleen doen als ze me af zou zuigen op de toilet van dat superhippe hamburgertentje
daarna mag ze wel weer in de starbucks gaan zitten met der macbook
Denk niet eens een hamburgertent, zo'n echt prinsesje wil alleen naar een restaurant met minimaal 1 michelinster (hey Iwanius)quote:Op donderdag 9 april 2015 19:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
zou dat alleen doen als ze me af zou zuigen op de toilet van dat superhippe hamburgertentje
daarna mag ze wel weer in de starbucks gaan zitten met der macbook
zou door haar oorlellen heenspuitenquote:Op donderdag 9 april 2015 19:17 schreef Deuce92 het volgende:
Wel beter zonder die belachelijke kleding.
US / Userfoto's #336 Mooie meidjes
Als je pik daar doorheen past, kan je jezelf beter sissy gaan noemen.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:18 schreef Deuce92 het volgende:
Zou oorlellen penetreren.
Lijkt me wel kut als je met je eikelrand blijft hangen. Hele oorlel eraf of zo.
Rekt toch wel. Je hebt ook mensen met veel grotere dingen erin.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als je pik daar doorheen past, kan je jezelf beter sissy gaan noemen.
je moet geen genade kennenquote:Op donderdag 9 april 2015 19:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als je pik daar doorheen past, kan je jezelf beter sissy gaan noemen.
Haha, een oorlel scheurt toch echt bij te snelle oprekking, het is geen elastiekje. Lekker bloedbadquote:Op donderdag 9 april 2015 19:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Rekt toch wel. Je hebt ook mensen met veel grotere dingen erin.
En anders lekker strak toch.
Je bent niet jarlours, je bent gewoon zuur.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Geil man, zo'n chinline waar je vlees mee aan kan snijden.
Inb4 beter dan jouw 3 kinnen jarlourse wasbeer.
jij bent jaloers clumsiequote:Op donderdag 9 april 2015 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Jij zou een warme hoop compost nog geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |