TS bedoelt of men al een voorlopige aanslag heeft gekregen.quote:
dit.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:41 schreef Thezappa het volgende:
ik niet en eerste week belastigngs gedaan
meestal had ik binnen 2 maandjes wel mijn geld alquote:Op donderdag 9 april 2015 15:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
dit.
2 of 3 maart aangifte gedaan.
Ik vind ze erg langzaam.. maar oh wee als je moet betalen.
maart + 2 maand = meiquote:Op donderdag 9 april 2015 15:26 schreef Thezappa het volgende:
[..]
meestal had ik binnen 2 maandjes wel mijn geld al
ja i know , maar denk niet dat ze dat gaan halen , teveel ineensquote:
Ik denk dat de "vloed" wel voorspelbaar is, daar zouden ze dus op kunnen/ moeten anticiperen.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:31 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja i know , maar denk niet dat ze dat gaan halen , teveel ineens
dat is goed nieuws hahahaquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:20 schreef Renesite het volgende:
Schijnbaar heb ik hem. Althans, heb de doekoe al wel binnen
Zal er wellicht mee te maken hebben dat men een maand langer aangifte kon doen.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
dit.
2 of 3 maart aangifte gedaan.
Wanneer is het volgens jou dan wel logisch om een account aan te maken?quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:00 schreef Leandra het volgende:
En dan maak je daar een account voor aan? Darn....
Maar nee, hier nog geen brief van de BD binnen, 28 maart aangifte gedaan (2x).
Ik snap het ook niet helemaal. Blijkbaar moet je eerste post van een vreselijk hoog niveau zijn....quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:21 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wanneer is het volgens jou dan wel logisch om een account aan te maken?
in een TTK-topic.... dus.quote:testje
hier ook nog niet, maar ik wacht nog op de aanslag van het belastingjaar 2013!quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:00 schreef Leandra het volgende:
Maar nee, hier nog geen brief van de BD binnen, 28 maart aangifte gedaan (2x).
Burnquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Blijkbaar moet je eerste post van een vreselijk hoog niveau zijn....
Eerste post van Leandra:
[..]
in een TTK-topic.... dus.
Ik had iig niet speciaal een account aangemaakt om zo'n topic te openenquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Blijkbaar moet je eerste post van een vreselijk hoog niveau zijn....
Eerste post van Leandra:
[..]
Er wordt idd gemeten met 2 matenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dus hij opent een topic op het grootste forum van Nederland omdat hij wil weten of anderen al bericht hebben gehad en dat is raar?quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had iig niet speciaal een account aangemaakt om zo'n topic te openen
En het was in dat topic volledig on topic..... want een "verander één letter" topic![]()
harde dezequote:Op dinsdag 28 april 2015 14:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Eerste post van Leandra:
[..]
Hij heeft m niet voor niets zonder link gequote, want als hij dat wel gedaan had dan was hij door de mand gevallen met z'n zogenaamde verwijt over mijn eerste post.quote:
Hoezo? Ik val nergens door de mand.... Jij helaas wel. En je maakt het een stukje erger zo.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft m niet voor niets zonder link gequote, want als hij dat wel gedaan had dan was hij door de mand gevallen met z'n zogenaamde verwijt over mijn eerste post.
quote:
oeww harde dis was dit , ppffff , tril er nog vanquote:Op woensdag 29 april 2015 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft m niet voor niets zonder link gequote, want als hij dat wel gedaan had dan was hij door de mand gevallen met z'n zogenaamde verwijt over mijn eerste post.
Tuurlijk.... ik maakte een account aan om mee te gaan posten, dat is iets heel anders dan een hit and run topic te doen.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik wil 'm wel even linken, hoor. Jij maakt een account aan om iets te posten in een woord-reeks
Speciaal daarvoor een account aanmaken, om in jouw woorden te blijven.
[..]
Het maakt mij allemaal geen donder uit. Jij verwijt iemand iets dat je zelf destijds ook een keer gedaan hebt. TS komt langs en jij kan niet weten of ze later nog terug komt. Door posts zoals jij ze plaatst, blijven mensen wel weg...dat snap ik wel.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk.... ik maakte een account aan om mee te gaan posten, dat is iets heel anders dan een hit and run topic te doen.
Ik heb in het begin vrijwel alleen maar in TTK gepost... je moet ergens beginnen.
Ehm nee, ik heb dat niet gedaan, ik ben gewoon mee gaan posten in een lopend topic, TS had ook een "Heb jij je belasting al terug" topic kunnen opzoeken en daar kunnen gaan posten, ipv daarvan opent ze een topic wat geen apart topic waard is en komt ze gewoon niet meer terug in haar topic, of verder op FOK!.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het maakt mij allemaal geen donder uit. Jij verwijt iemand iets dat je zelf destijds ook een keer gedaan hebt. TS komt langs en jij kan niet weten of ze later nog terug komt. Door posts zoals jij ze plaatst, blijven mensen wel weg...dat snap ik wel.
Gelukkig ga jij daar niet over.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:46 schreef Leandra het volgende:
, ipv daarvan opent ze een topic wat geen apart topic waard is
quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:00 schreef Leandra het volgende:
En dan maak je daar een account voor aan? Darn....
quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had iig niet speciaal een account aangemaakt om zo'n topic te openen
quote:Op woensdag 29 april 2015 10:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
ik maakte een account aan om mee te gaan posten, dat is iets heel anders dan een hit and run topic te doen.
Mens, laat het rustenquote:Op woensdag 29 april 2015 10:46 schreef Leandra het volgende:
ipv daarvan opent ze een topic wat geen apart topic waard is en komt ze gewoon niet meer terug in haar topic, of verder op FOK!.
Geen idee. Alhoewel complexe of out-of-the-ordinary aangiftes meestal pas heel laat terugkomen. Dat is tenminste de tendens die ik waarneem.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:23 schreef eight het volgende:
Overigens wel vreemd dat de belastingdienst de aangifte random behandeld. Waarom kiezen ze hiervoor? Op volgorde afhandelen lijkt mij veel logischer.
Het zit niet op volgorde van indienen en ook niet op naamvolgorde of iets.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:23 schreef eight het volgende:
Overigens wel vreemd dat de belastingdienst de aangifte random behandeld. Waarom kiezen ze hiervoor? Op volgorde afhandelen lijkt mij veel logischer.
Ik niet, maar mijn vader wel.... mijn moeder vraagt zich standaard af of de inspecteur alle aftrekposten gaat accepterenquote:Op donderdag 30 april 2015 11:45 schreef Born2trade het volgende:
Ik weet niet echt of het de bedoeling is om het hier te posten maar mijn vraag is iets te klein om een heel topic voor te openen denk ik.
Ik ben eigenlijk benieuwd of iemand hier weleens een brief heft gehad van de belastingdienst met het verzoek om aftrekposten te specificeren. Giften/Studiekosten oid. Ik nog nooit en verbaas mij daar ieder jaar over, lijkt mij dat hier het meeste mee wordt gesjoemeld en ook eenvoudig op te vragen is.
Interessant, zou dat een steekproef zijn geweest of was het een afwijkend bedrag? Ik heb al jaren hetzelfde bedrag aan studiekosten en giften, wellicht dat het dan niet opvalt. Heb echter dit jaar een aftrekpost voor financieringskosten en wellicht mag ik nu bonnetjes opsturenquote:
Neuh, het was niet zozeer afwijkend (hij heeft jaarlijks een redelijke aftrekpost qua giften), maar op het moment dat je daar een keer voor in het vizier bent gekomen (en hij kan ook zo heerlijk op papier ruzieën met de BD), lijkt het wel alsof je je vaker mag verantwoorden.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:49 schreef Born2trade het volgende:
[..]
Interessant, zou dat een steekproef zijn geweest of was het een afwijkend bedrag? Ik heb al jaren hetzelfde bedrag aan studiekosten en giften, wellicht dat het dan niet opvalt. Heb echter dit jaar een aftrekpost voor financieringskosten en wellicht mag ik nu bonnetjes opsturen
Ja, over het jaar 2013. Heb een aangepaste badkamer als specifieke zorgkosten opgevoerd. Ik heb de hele administratie/rekeningafschriften/doktersverklaringen en een 4-kantjes tellende begeleidend schrijven moeten naleveren. Een half pak A4 aan bewijsmateriaal is naar Heerlen gestuurd. Kreeg ik na een 1,5 week een telefoontje van de controleur dat hij me bedankte voor de bewijsstukken, maar dat het nogal veel was en het wel even kon duren voordat hij een overzicht had.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:45 schreef Born2trade het volgende:
k ben eigenlijk benieuwd of iemand hier weleens een brief heeft gehad van de belastingdienst met het verzoek om aftrekposten te specificeren. Giften/Studiekosten oid. Ik nog nooit en verbaas mij daar ieder jaar over, lijkt mij dat hier het meeste mee wordt gesjoemeld en ook eenvoudig op te vragen is.
da's wel heel snelquote:
Ja ik stond er ook van te kijken. Geld eerst binnen, daarna de brief (zoals elk jaar tot nu toe). Heb de aangifte 5 minuten nadat het mogelijk was opgestuurd.quote:
Dan zal je wel ingeloot zijn voor de latere batchesquote:Op woensdag 6 mei 2015 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
Hier nog niets binnen ondanks dat het een eenvoudige aangifte betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |