TS bedoelt of men al een voorlopige aanslag heeft gekregen.quote:
dit.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:41 schreef Thezappa het volgende:
ik niet en eerste week belastigngs gedaan
meestal had ik binnen 2 maandjes wel mijn geld alquote:Op donderdag 9 april 2015 15:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
dit.
2 of 3 maart aangifte gedaan.
Ik vind ze erg langzaam.. maar oh wee als je moet betalen.
maart + 2 maand = meiquote:Op donderdag 9 april 2015 15:26 schreef Thezappa het volgende:
[..]
meestal had ik binnen 2 maandjes wel mijn geld al
ja i know , maar denk niet dat ze dat gaan halen , teveel ineensquote:
Ik denk dat de "vloed" wel voorspelbaar is, daar zouden ze dus op kunnen/ moeten anticiperen.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:31 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja i know , maar denk niet dat ze dat gaan halen , teveel ineens
dat is goed nieuws hahahaquote:Op dinsdag 28 april 2015 11:20 schreef Renesite het volgende:
Schijnbaar heb ik hem. Althans, heb de doekoe al wel binnen
Zal er wellicht mee te maken hebben dat men een maand langer aangifte kon doen.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
dit.
2 of 3 maart aangifte gedaan.
Wanneer is het volgens jou dan wel logisch om een account aan te maken?quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:00 schreef Leandra het volgende:
En dan maak je daar een account voor aan? Darn....
Maar nee, hier nog geen brief van de BD binnen, 28 maart aangifte gedaan (2x).
Ik snap het ook niet helemaal. Blijkbaar moet je eerste post van een vreselijk hoog niveau zijn....quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:21 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wanneer is het volgens jou dan wel logisch om een account aan te maken?
in een TTK-topic.... dus.quote:testje
hier ook nog niet, maar ik wacht nog op de aanslag van het belastingjaar 2013!quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:00 schreef Leandra het volgende:
Maar nee, hier nog geen brief van de BD binnen, 28 maart aangifte gedaan (2x).
Burnquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Blijkbaar moet je eerste post van een vreselijk hoog niveau zijn....
Eerste post van Leandra:
[..]
in een TTK-topic.... dus.
Ik had iig niet speciaal een account aangemaakt om zo'n topic te openenquote:Op dinsdag 28 april 2015 14:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Blijkbaar moet je eerste post van een vreselijk hoog niveau zijn....
Eerste post van Leandra:
[..]
Er wordt idd gemeten met 2 matenquote:Op donderdag 9 april 2015 15:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dus hij opent een topic op het grootste forum van Nederland omdat hij wil weten of anderen al bericht hebben gehad en dat is raar?quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had iig niet speciaal een account aangemaakt om zo'n topic te openen
En het was in dat topic volledig on topic..... want een "verander één letter" topic![]()
harde dezequote:Op dinsdag 28 april 2015 14:56 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Eerste post van Leandra:
[..]
Hij heeft m niet voor niets zonder link gequote, want als hij dat wel gedaan had dan was hij door de mand gevallen met z'n zogenaamde verwijt over mijn eerste post.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |