quote:Hoezo paardenmiddel.
Jeugdige werknemers van de visbedrijven in Bunschoten-Spakenburg krijgen van hun baas vaak op zaterdag cocaine om harder te werken, meldt de Gooi- en Eemlander.Het betreft kinderen van 14 jaar en ouder.
Bij de autoriteiten was al bekend dat volwassen werknemers om dezelfde reden regelmatig een 'lijntje coke' krijgen aangeboden. De politie zegt in de krant pas te kunnen optreden als er concrete aangiftes worden gedaan.
De gemeentevoorlichter bevestigt dat de jongeren cocaine krijgen. Volgens hem wordt de drug na het werk aangeboden als middel om te ontspannen.
Hoe kun je dan in godsnaam met jezelf leven.
Edit, bron: teletekst.
[Dit bericht is gewijzigd door static op 08-11-2002 19:10]
Ik zag deze topic staan en dacht gelijk: zal wel over Bunschoten Spakenburg gaan. Yuk!
Als ik daar een kind had werken deed ik aquut aangifte hoor.
Snap niet helemaal dat dat nog niet gedaan is, die ouders zullen (nu iig) toch wel van dit feit op de hoogte zijn
Niet dat het verder veel uitmaakt, echt een misselijkmakende praktijk.
quote:Mijn motto is als ze betalen kunnen ze het komen halen!
Op vrijdag 8 november 2002 19:13 schreef Salvad0R het volgende:
dit gaat wel iets te ver ja. criminele handelaar !
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 19:13 schreef vosss het volgende:
Ligt dat in de buurt van Volendam misschien??
quote:Volendam is een vissersplaatsje,..
visbedrijven
ik kan me niet herinneren dat er in de Bijbel iets stond over het stimuleren van drugsgebruik. Dat ze fan waren van vissen klopt ja, maar poeiwesuiker wist ik niet.
Toch maar nogeens dat boekie openstaan. Wat zeggen ze over sterke drank?
[Dit bericht is gewijzigd door kwib op 08-11-2002 19:18]
quote:Persoonlijk lijkt mij het eerste de optie, want wat heb je aan medewerkers die een kilo witgoed opsnuiven en daarna zo lam als een junk op de vloer liggen te krieoelen?
Op vrijdag 8 november 2002 19:14 schreef Lortnoc het volgende:
Krijgen ze een lijntje in de zin van: 'Als jullie hard werken krijgen jullie een lijntje' of in de zin van:'Hier heb je een lijntje..kun je lekker hard van werken'?Niet dat het verder veel uitmaakt, echt een misselijkmakende praktijk.
quote:Je wordt er toch juist erg geconcentreerd en alert door?
Op vrijdag 8 november 2002 19:17 schreef Peewee het volgende:[..]
Persoonlijk lijkt mij het eerste de optie, want wat heb je aan medewerkers die een kilo witgoed opsnuiven en daarna zo lam als een junk op de vloer liggen te krieoelen?
quote:Ze smokkelen t waarschijnlijk zelf.
Op vrijdag 8 november 2002 19:12 schreef PoTTTenkijker het volgende:
Is op zich wel een goed idee, maar het kost die visboeren wel klauwen vol met geld.
quote:Je hebt er verstand van?
Persoonlijk lijkt mij het eerste de optie, want wat heb je aan medewerkers die een kilo witgoed opsnuiven en daarna zo lam als een junk op de vloer liggen te krieoelen?
Mooie christelijke gedachte...heb je naaste lief als jezelf....geef hem coke om te werken...en wordt er zelf rijk van...
quote:vreemd . . cocaine is per definitie verboden . .. en nu weten ze iemand die die shit heeft. . en ze doen niks. . ..
De politie zegt in de krant pas te kunnen optreden als er concrete aangiftes worden gedaan.
ik snap er tegenwoordig niks meer van . .
quote:Right, hier geloof ik dus werkelijk geen moer van.
Op vrijdag 8 november 2002 19:09 schreef static het volgende:[..]
*Cokesnuivende viskindertjes*
Edit, bron: teletekst.
Dure business wordt dat, je geeft al je minderjarige medewerkers 'n lijntje voor bij de koffie, dan 'n half uurtje niet-lulle-maar-pelle, en vervolgens zakken ze als 'n verhitte plumpudding in elkaar....en weer bijvullen..
quote:En dan ga ik mij afvragen hoe ze het voor elkaar krijgen om al die mensen in de kerk te lokken
Op vrijdag 8 november 2002 19:53 schreef schatje het volgende:
En op zondag zitten ze braaf in de kerk.
quote:Ze?
Op vrijdag 8 november 2002 19:19 schreef Madelonie het volgende:
Ik schaam me dood. Wat een achterbakse lui zeg in Bunschoten-Spakenburg. Op zondag gaan de hekken dicht en kan je er niet in of uit, maar ze geven wel cocaine aan de jeugd om even wat harder te werken. Dat is dan een buurdorp!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |