abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151503966
Ik ben bezig met een eigen pagina te maken op Facebook voor mijn pc meuk, echter, als ik die berichten wil delen buiten mijn eigen pagina kan ik dat bovenin niet veranderen. Er staat dan een oranje vlaggetje met de dik gedrukte tekst ''delen op eigen tijdlijn'' ?!

Nu probeer ik allerlei wegen te zoeken hoe ik die advertenties wél kan plaatsen maar tot op heden zonder succes. Iemand een idee wat dat oranje vlaggetje betekent en hoe ik mijn berichten wél geplaatst krijg of hoe ik van dat vlaggetje af kom?
  donderdag 9 april 2015 @ 00:44:16 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_151504099
Is het niet zo dat als je ze op je eigen tijdlijn plaatst anderen dat zien en ze dan ook weer kunnen delen?

En dat mensen die je pagina hebben geliked ze automatisch voorbij zien komen?
  donderdag 9 april 2015 @ 00:44:21 #3
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_151504101
Heb trouwens werkelijk geen idee wat er gebeurd in de OP
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
pi_151504164
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 00:44 schreef Scuidward het volgende:
Is het niet zo dat als je ze op je eigen tijdlijn plaatst anderen dat zien en ze dan ook weer kunnen delen?

En dat mensen die je pagina hebben geliked ze automatisch voorbij zien komen?
Dat kán, maar je hebt normaal ook de mogelijkheid om het bericht op de tijdlijn van iemand anders of in een groep te plaatsen, die optie is om onverklaarbare reden nu opeens niet mogelijk?
Facebook experts hier?
pi_151505608
Hey facebook expert hier

Wat jij wil doen noemt men in de volksmond ook wel spammen. Koop maar wat advertenties van google maar val anderen niet lastig met je meuk
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_151505723
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 00:34 schreef Garfield1985 het volgende:
Ik ben bezig met een eigen pagina te maken op Facebook voor mijn pc meuk, echter, als ik die berichten wil delen buiten mijn eigen pagina kan ik dat bovenin niet veranderen. Er staat dan een oranje vlaggetje met de dik gedrukte tekst ''delen op eigen tijdlijn'' ?!

Nu probeer ik allerlei wegen te zoeken hoe ik die advertenties wél kan plaatsen maar tot op heden zonder succes. Iemand een idee wat dat oranje vlaggetje betekent en hoe ik mijn berichten wél geplaatst krijg of hoe ik van dat vlaggetje af kom?
Je moet terug inloggen naar je eigen profiel, dan je bedrijfspagina opzoeken, en dan kun je daar als je zelf die berichten delen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Boks-Chick donderdag 9 april 2015 @ 08:35:38 #7
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_151505987
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 00:48 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Dat kán, maar je hebt normaal ook de mogelijkheid om het bericht op de tijdlijn van iemand anders of in een groep te plaatsen, die optie is om onverklaarbare reden nu opeens niet mogelijk?
Facebook experts hier?
dat komt omdat je een bedrijfspagina hebt. Wat jij zegt kan alleen als je een persoonlijke pagina hebt.
lolwut
pi_151524765
quote:
19s.gif Op donderdag 9 april 2015 08:35 schreef BrandX het volgende:

[..]

dat komt omdat je een bedrijfspagina hebt. Wat jij zegt kan alleen als je een persoonlijke pagina hebt.
Nou toevallig was ik vanmiddag bij een kennis die ik tevens tijdelijk redacteur heb gemaakt van de pagina en die kon indien gewenst gewoon berichten plaatsen. Daar stonden de opties "plaatsen op tijdlijn van een vriend" en "plaatsen in een groep" gewoon wel zichtbaar tussen. Dus ik snap er geen hout van?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')