niet tegelijkertijd?quote:Op woensdag 8 april 2015 23:55 schreef Rezania het volgende:
Kan, maar niet tegelijkertijd. 1 account, 1 apparaat.
Idk, maar zo werkt het nu. Ze zijn helaas niet zo soepel als Netflix.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
niet tegelijkertijd?
Is dit altijd al zo geweest?
weet dat vroeger (2 jaar geleden) mijn oom een account Had met meerdere mensen waarvan er 2 tegelijk konden ofzo.quote:Op woensdag 8 april 2015 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Idk, maar zo werkt het nu. Ze zijn helaas niet zo soepel als Netflix.
Ik wil ook wel eens watquote:Op donderdag 9 april 2015 00:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik wil maar 1 account en 5 euro betalen ;p
;p ;pquote:Op donderdag 9 april 2015 00:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik wil maar 1 account en 5 euro betalen ;p
Het gaat van één rekening af. Dus jij zou voor jouw zusje en jij 15 euro betalen.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoeveel accounts kunnen er op een familie?
Heel fok is een familie
nouja kan het haar laten overmaken naar mij.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het gaat van één rekening af. Dus jij zou voor jouw zusje en jij 15 euro betalen.
4 of 5 geloof ik.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoeveel accounts kunnen er op een familie?
Heel fok is een familie
Het is net een internetradio.quote:
Er zijn duizenden internetradio's beschikbaar die je heel makkelijk kunt gebruiken.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
nouja leek me handig voor feestjes.
Maar vind dit beetje te duur voor alleen.
ja ik kan ook gaan draaien bij r49 weet ik zeker dat er goede muziek is.quote:Op donderdag 9 april 2015 00:45 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Er zijn duizenden internetradio's beschikbaar die je heel makkelijk kunt gebruiken.
Vanzelfsprekend hebben er veel wel reclame tussendoor, net als Spotify, als je niets betaald.
Als je dat niet erg vindt is er genoeg te vinden, zoals DI, 977 music, Partycloud, IP Music, Kohina om er maar een paar te noemen van een gigantisch aanbod.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |