Nee. Gewoon nee.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar gast ze moesten best wel wat reshooten he toen paul dood ging. Als hij nog leefde was het misschien nog wel beter geweest.
quote:
:squote:Op woensdag 8 april 2015 22:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Loop dan niet zo interessant te doen
Moest lachenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Mijn hoofd doet nog steeds pijn door de kopstoot met de deur
mag je vindenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is ongeveer het niveau van jouw gemiddelde post
Ik ben ook lomp vaakquote:Op woensdag 8 april 2015 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kon op het moment zelf niet echt lachen
Dat soort dingen zouden mij ook kunnen gebeurenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook lomp vaak
Een keer bij de voetbaltraining, ik was rustig aan het dribbelen, val ik over mn eigen voet![]()
![]()
Ik kon daarna niet meer opstaan door het lachen
welk team zit je? de e'tjesquote:Op woensdag 8 april 2015 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook lomp vaak
Een keer bij de voetbaltraining, ik was rustig aan het dribbelen, val ik over mn eigen voet![]()
![]()
Ik kon daarna niet meer opstaan door het lachen
Dan wil ik alleen je ogen pokenquote:Op woensdag 8 april 2015 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
Overigens heb ik net Luuk de Jong gezien FL, dus als je mij wilt aanraken, above the waist, laat het even weten.
quote:
uhh neequote:Op woensdag 8 april 2015 23:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
drop de act nou man iedereen weet dat jullie graag seks met elkaar hebben
fucking tryhards
Goddammit Geoquote:
NOU IK KAN NOG STEEDS NORMAAL PRATEN HOOR HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op woensdag 8 april 2015 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat raak je mee geinfecteerd.
lolwatquote:Op woensdag 8 april 2015 23:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
NOU IK KAN NOG STEEDS NORMAAL PRATEN HOOR HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |