abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152090198
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 00:40 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Damn. Shit. Ik stress me nu rot.
_O-.
pi_152090203
Dat zou ik met zulke topics ook heel erg vinden.
Ja doei.
pi_152090301
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-.
Pff
pi_152090312
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:33 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Pff
Ja, wat?

Je zoekt smoesjes om maar niet hoeven te werken, kom nou zeg. Meneer denkt dat hij het centrale punt van de wereld is... zo boeiend ben je niet.
pi_152090401
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, wat?

Je zoekt smoesjes om maar niet hoeven te werken, kom nou zeg. Meneer denkt dat hij het centrale punt van de wereld is... zo boeiend ben je niet.
Hoop het niet. Nou stel dat ik een belangrijke functie bekleed waar ik redelijk in de publiciteit terecht kom, is de kans dan groot? En is de kans groot op dit moment zonder een publiciteit oid?
pi_152090435
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:38 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Hoop het niet. Nou stel dat ik een belangrijke functie bekleed waar ik redelijk in de publiciteit terecht kom, is de kans dan groot?
Heb jij überhaupt al een dag gewerkt in je leven?

quote:
En is de kans groot op dit moment zonder een publiciteit oid?
L
E
K
K
E
R

B
O
E
I
E
N
D
pi_152090654
Mooi moment om te beseffen dat je moet nadenken voordat je post en als je het eenmaal hebt gepost er later alsnog achter blijft staan.

Onbegrijpelijk ook dat je een Facebook-account hebt, maar je daar totaal niet druk om maakt... Oh wacht, op Facebook besef je dat je op woorden moet letten en denkt dat je op FOK! zorgeloos kunt posten wat je wil?

Let wel: ik zeg niet dat je geen persoonlijke en/of pijnlijke gegevens moet posten... Je kunt best hier in R&P praten over de problemen waar je mee te maken hebt, zolang je maar beseft dat je ouders/vrienden/collega's/whatnot je later kunnen herkennen en je je niet schaamt voor wie je bent. Je bent anderen geen verantwoording verschuldigd voor wie je bent.

Gedraag je op het internet zoals je je IRL zou gedragen (netjes dus) en zeg geen dingen waar je niet achterstaat. Je kunt geen racist op FOK! zijn terwijl je IRL mensen laat denken dat je dat totaal niet bent. Ergo: wees jezelf, doe je niet anders voor dan je bent. Dan hoef je je nergens zorgen om te maken, want als het moment komt dat iemand iets zegt over je activiteiten op FOK! kun je dat - mocht je de behoefte hebben - simpelweg uitleggen.

En al die doemscenario's - als, als, als - gaan je niet helpen om over je angst om te werken te komen hoor. En nee, ik geloof niet dat 'publiciteit' er ook maar iets mee te maken heeft, dat is gewoon een leuk smoesje om maar niet hoeven te werken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2015 10:58:19 ]
pi_152090655
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:38 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Hoop het niet. Nou stel dat ik een belangrijke functie bekleed waar ik redelijk in de publiciteit terecht kom, is de kans dan groot? En is de kans groot op dit moment zonder een publiciteit oid?
Als als als, blablabla. Zat belangrijke functies zonder publiciteit. Er van uitgaande dat je onder je ouders vleugels uit durft te vliegen tenminste en je hoge opleiding daadwerkelijk ten gelde gaat maken in plaats van verlamt door angst lekker te blijven koortsdromen op je luie reet.
pi_152091105
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:51 schreef zarGon het volgende:
Mooi moment om te beseffen dat je moet nadenken voordat je post en als je het eenmaal hebt gepost er later alsnog achter blijft staan.

Onbegrijpelijk ook dat je een Facebook-account hebt, maar je daar totaal niet druk om maakt... Oh wacht, op Facebook besef je dat je op woorden moet letten en denkt dat je op FOK! zorgeloos kunt posten wat je wil?

Let wel: ik zeg niet dat je geen persoonlijke en/of pijnlijke gegevens moet posten... Je kunt best hier in R&P praten over de problemen waar je mee te maken hebt, zolang je maar beseft dat je ouders/vrienden/collega's/whatnot je later kunnen herkennen en je je niet schaamt voor wie je bent. Je bent anderen geen verantwoording verschuldigd voor wie je bent.

Gedraag je op het internet zoals je je IRL zou gedragen (netjes dus) en zeg geen dingen waar je niet achterstaat. Je kunt geen racist op FOK! zijn terwijl je IRL mensen laat denken dat je dat totaal niet bent. Ergo: wees jezelf, doe je niet anders voor dan je bent. Dan hoef je je nergens zorgen om te maken, want als het moment komt dat iemand iets zegt over je activiteiten op FOK! kun je dat - mocht je de behoefte hebben - simpelweg uitleggen.

En al die doemscenario's - als, als, als - gaan je niet helpen om over je angst om te werken te komen hoor. En nee, ik geloof niet dat 'publiciteit' er ook maar iets mee te maken heeft, dat is gewoon een leuk smoesje om maar niet hoeven te werken.
Ik bedoelde niet de herkenning via de schrijfwijze e.d. of trolltopics, maar dat mensen dat gaan uitzoeken helemaal dmv ip adres etc.
  dinsdag 28 april 2015 @ 11:17:09 #85
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_152091110
TS lijkt wel de mannelijke uitvoering van nicolesoufi :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_152091123
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:51 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als als als, blablabla. Zat belangrijke functies zonder publiciteit. Er van uitgaande dat je onder je ouders vleugels uit durft te vliegen tenminste en je hoge opleiding daadwerkelijk ten gelde gaat maken in plaats van verlamt door angst lekker te blijven koortsdromen op je luie reet.
Ik vind het enorm lastigvallend, denkend dat ik ook enorm veel nonsense post.
pi_152091146
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:17 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
TS lijkt wel de mannelijke uitvoering van nicolesoufi :')
Sanasoufi bedoel je.
Ja doei.
pi_152091160
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:17 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet de herkenning via de schrijfwijze e.d. of trolltopics, maar dat mensen dat gaan uitzoeken helemaal dmv ip adres etc.
Heb jij nou wel of niet gewerkt? Ooit een bijbaantje of wat dan ook gehad?
  dinsdag 28 april 2015 @ 11:23:41 #89
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_152091227
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Sanasoufi bedoel je.
Die kwam later, nicolesoufi had pareltjes zoals KLB / Ik moet naar de gevangenis denk ik

quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:22 schreef nicolesoufi het volgende:
en nee geen lindsay lohan speciale mooie gevangenis de echte! Ben zooo bang!

Zo'n vijf jaar terug was ik een tiener onnozel en dom werd ik verliefd op een jongen. Tja hij wees me af (hij was 6 jaar ouder dan mij). Vervolgens besloot ik wraak te nemen (ik weet het was dom) en begon zijn voor en achternaam te gebruiken om in te loggen op forums. Tja heb eigenlijk nooit iets heel ergs geschreven behalve dat die op zoek was naar een mooi meisje en ik had een myspace account en linkedin account met zijn naam aangemaakt.

Ondertussen zijn we 3 jaar verder en ik besloot hem vorige week te googlen....en plots zijn al die berichtjes van hem verdwenen en zijn myspace is ongeldig en zijn linkedin is ook ongeldig. De account namen van forums bestaan nog wel, maar de paar berichtjes zijn verdwenen.

Er was 1 forum waar zijn berichtjes nog niet waren verwijderd die heb ik door na zoveel jaar weer met zijn naam in te loggen ge-edit. Maar dat was volgens mij een foute zet wie weet heeft de politie nu mijn ip onderschept.

Feiten zijn: Had wat accounts met zijn voor en achternaam aangemaakt.
-Berichtjes gewoon onschuldig dat die op zoek is naar een meisje, myspace was ook vrij onschuldig en had een foto van een beroemde zanger geplaatst dus niet van hem.
-Sinds 2007 heb ik niets meer gedaan alleen vandaag de GROTE fout net dat ik inlogde om zijn berichten te verwijderen van een forum waar het nog niet was verwijderd.

IK GA DOOD. Laten we eerlijk zijn je kan een myspace/linkedin niet zomaar ongeldig laten verklaren dit is het werk van de politie toch? Met andere woorden: IK BEN DOOD.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_152091279
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Heb jij nou wel of niet gewerkt? Ooit een bijbaantje of wat dan ook gehad?
Ja
pi_152091817
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:26 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Ja
Oh, okay.

Leek even alsof je dat niet had:
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:38 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Voor de rest.. doe ik niks bijzonders. Een bijbaan of iets heb ik niet, want dat heb ik niet nodig gelukkig. Als ik binnenkort qua time management alles op orde heb, ga ik wel een bijbaan zoeken. Het helpt voor mijn ontwikkeling (ook sociale vaardigheden), plus het is goed voor mijn lege cv.
Maar toch dit gevonden:
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:22 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

(...)

Heb in het verleden vrijwilligerswerk gedaan voor 4-5mnd.
En dat zonder een IP-adres.
  dinsdag 28 april 2015 @ 12:00:44 #92
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_152092004
Niet zo druk maken man, ik zou Ron Jeremy nog niet eens op straat herkennen.

Laat staan dat je mensen meteen kunt vragen waarom ze naar een piemel filmpje van jou hebben gekeken.
pi_152092129
Alsof jouw gezicht op dit moment zo boeiend is dat ze je piemel opslaan om het jaren later uit het archief te vissen om jou te chanteren. :').

Meestal is het andersom: iemand is een boeiende target, dus wordt hij/zij in de val gelokt om te kunnen chanteren... En als je niet boeiend genoeg bent, merk je het alsnog zo snel mogelijk (en niet na jaren): WGR / Chantage webcam filmpje.

Verder moet je bij dit soort zaken zo min mogelijk stilstaan, anders krijg je het Streisandeffect (http://nl.wikipedia.org/wiki/Streisandeffect).

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2015 12:07:05 ]
pi_152092168
Such a jester _O-
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
pi_152092398
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:06 schreef zarGon het volgende:
Alsof jouw gezicht op dit moment zo boeiend is dat ze je piemel opslaan om het jaren later uit het archief te vissen om jou te chanteren. :').

Meestal is het andersom: iemand is een boeiende target, dus wordt hij/zij in de val gelokt om te kunnen chanteren... En als je niet boeiend genoeg bent, merk je het alsnog zo snel mogelijk (en niet na jaren): WGR / Chantage webcam filmpje.

Verder moet je bij dit soort zaken zo min mogelijk stilstaan, anders krijg je het Streisandeffect (http://nl.wikipedia.org/wiki/Streisandeffect).
Het ging mij met name om mijn fok account.
pi_152092402
Bedankt voor het reageren. Topic mag gesloten worden.
pi_152092433
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 12:20 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Bedankt voor het reageren. Topic mag gesloten worden.
Doen we niet aan.

Niet meer in reageren, zodat het vanzelf zakt.

Wellicht ook handig om door te posten onder een nieuw account. :').
pi_152099905
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ga je de politiek in ofzo?

Zolang je hem niet structureel naar kinderen hebt gestuurd ofzo is er weinig aan de hand, jeetje.
Jeetje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')