Wel lekker makkelijk inderdaad, het afschuiven op iets wat niet aan de orde is zodat je niet hoeft te solliciteren... Je maakt het groter dan het is (en dat is best opmerkelijk, er is *niets* namelijk)... Je bent in al die tijd niet geconfronteerd met beelden en je komt je pik met je hoofd erbij ook vast niet terug als je zoekt op Google...quote:Op vrijdag 10 april 2015 12:30 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
[..]
Geen idee. Door deze angst durf ik dus nergens te solliciteren, omdat ik mij ervoor schaam.
50%quote:Op maandag 27 april 2015 22:37 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
maar ehh hoe groot is de kans dat mijn FOK! account boven water komt drijven?
450%quote:Op maandag 27 april 2015 22:37 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Heb jij een afwijking?quote:Op maandag 27 april 2015 22:37 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
Niet, maar je id is wel makkelijk achter te halen door al je topics en accounts. Je gekozen onderwerpen en taalgebruik verraden wie je bent.quote:Op maandag 27 april 2015 22:37 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
echt?quote:Op maandag 27 april 2015 23:28 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Niet, maar je id is wel makkelijk achter te halen door al je topics en accounts. Je gekozen onderwerpen en taalgebruik verraden wie je bent.
Ja, je hebt al zoveel dingen gezegd dat als iemand je id wilt weten het ook daadwerkelijk kan achterhalen wie je bent.quote:
Hoe dan? Ik heb geen privegegevens gepost?quote:Op maandag 27 april 2015 23:49 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ja, je hebt al zoveel dingen gezegd dat als iemand je id wilt weten het ook daadwerkelijk kan achterhalen wie je bent.
Hij trollt.quote:Op maandag 27 april 2015 23:51 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik heb geen privegegevens gepost?
Opleidingquote:Op maandag 27 april 2015 23:51 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik heb geen privegegevens gepost?
Wiskundenoob zegt dat het heel makkelijk is om mijn id te ontfutselen.. dat is wel erg eng.quote:Op maandag 27 april 2015 22:40 schreef Scary_Mary het volgende:
Kleiner dan de kans dat je met deze instelling daadwerkelijk een glanzende carriere in the picture gaat ontwikkelen..
Damn. Wat nu? Hier ben ik absoluut niet blij mee en ben ik in de stress geschoten.quote:Op maandag 27 april 2015 23:56 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Opleiding
Achtergrond
Stad
Cijfers
En dan nog wat opvallende kenmerken, waarmee men jou kan herkennen.
Het vergt alleen wat tijd om je privegegevens te ontfutselen.
Ik troll niet. Het simpelst is natuurlijk ip check + adres, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken zonder bevel vd politie oid. Maar jou achterhalen is gewoon simpel. Alle eerstejaarsstudenten van je opleiding op fb bevrienden en als je allochtoon bent dan wordt het nog makkelijker. Daarna filteren op leeftijd en vooropleiding. Als je niet actief bent op fb, dan wordt het iets lastiger want dan moet men studenten gaan interviewen en op locatie(werkcolleges) observeren om jou te achterhalen. Aan de hand van je fokverleden kunnen we je uitpikken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:04 schreef WorldsGreatestOne het volgende:
[..]
Damn. Wat nu? Hier ben ik absoluut niet blij mee en ben ik in de stress geschoten.
Damn. Shit. Ik stress me nu rot.quote:Op dinsdag 28 april 2015 00:13 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ik troll niet. Het simpelst is natuurlijk ip check + adres, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken zonder bevel vd politie oid. Maar jou achterhalen is gewoon simpel. Alle eerstejaarsstudenten van je opleiding op fb bevrienden en als je allochtoon bent dan wordt het nog makkelijker. Daarna filteren op leeftijd en vooropleiding. Als je niet actief bent op fb, dan wordt het iets lastiger want dan moet men studenten gaan interviewen en op locatie(werkcolleges) observeren om jou te achterhalen. Aan de hand van je fokverleden kunnen we je uitpikken.
Het gaat mij erom dat mijn id achter mijn fok account bekend wordt..quote:Op dinsdag 28 april 2015 01:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou banger zijn dat ze een topic als deze vinden dan een plaatje van je piemel...
SES / Overgrote deel NL laagopgeleid - Ogen dicht..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |