Dacht t effetjes van wel!quote:Op woensdag 8 april 2015 19:55 schreef larry_flynt het volgende:
Waar is het fout gegaan met deze held van Rembo en Rembo? Gebruikte hij al tijdens Rembo en Rembo? Drugs is niet erg, maar wat heeft onze Theo Wesselo gedaan joh? De helft van z'n hersencellen weg gegeven?
Wat heeft hij gebruikt? Is hij nog verslaafd?
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden
Ja die heeft ie al een tijd.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Kwam toevallig een filmpje tegen toen ik op Rembo & Rembo aan het zoeken was vanmorgen:
Die locatieDie tatoeage
![]()
Paar weken terug in de dB's in Utrecht was het weinig beter dan net op tv. Ik ben bang dat ie altijd zo is.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:09 schreef larry_flynt het volgende:
Maar hij zag er net wel echt super slecht uit. Misschien een terug val.
Nou hij heeft er wel echt beter uit gezien en gedaan... Nu komt hij wel heeeel verward over. Wat is dB? :p zou zijn band wel een keer live willen zienquote:Op woensdag 8 april 2015 20:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Paar weken terug in de dB's in Utrecht was het weinig beter dan net op tv. Ik ben bang dat ie altijd zo is.
Decibel, in zuilen.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:35 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Nou hij heeft er wel echt beter uit gezien en gedaan... Nu komt hij wel heeeel verward over. Wat is dB? :p zou zijn band wel een keer live willen zien
Jammer dat ik het heb gemist.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:40 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Decibel, in zuilen.
http://hausmagger.nl
quote:Op woensdag 8 april 2015 22:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zei je oma ook toen ze je piemeltje zag.
Och waarschijnlijk om kaakkramp tegen te gaan en past bij het imago.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hij had z'n kauwgom wel mogen uitspugen.
Wat vind je er zo geniaal aan?quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik blijf het een held vinden, en volgens mij speelt hij een geniale rol.
Dat hij zijn rol schijnbaar zo goed speelt dat hij vrijwel iedereen laat twijfelen of hij echt zo is of dat hij slechts een rol speelt.quote:
En in het echt is hij een gegoede burger van de maatschappij? Een conformistische kuthapper? Als je een rol speelt die dicht bij jezelf staat is het niet echt een rol. Dan vind ik Maxime Hartman 10x cooler, die gast ontregeld veel meer en op slimmere wijze.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat hij zijn rol schijnbaar zo goed speelt dat hij vrijwel iedereen laat twijfelen of hij echt zo is of dat hij slechts een rol speelt.
Die was best groot ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:26 schreef BlueJeans het volgende:
Rembo en Rembo en de grote drol in het park
Was hij dan echt helemaal nuchter denk je?quote:Op zaterdag 9 mei 2015 11:53 schreef Pablooo het volgende:
Ziet niemand dat dit helemaal geacteerd is?
Ik? Lol nee, totaal geen behoefte aan vrouwen.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 13:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij zou die chick in dat jurkje ook doen.
Al die moppen zijn al zo oud als de weg naar romequote:Op zaterdag 9 mei 2015 08:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
'Een gozer komt thuis met een kip onder z'n arm zegt 'ie 'Dit is nou het varken waar ik je al drie jaar mee bedrieg' zegt z'n vrouw 'Maar dat is helemaal geen varken? zegt die gozer 'Ik heb het ook niet tegen jou''
Ik vond die met dat geld en betalen het leukst die ik hierboven noemde, haha die vond ik gewoon echt grappig.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:29 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Al die moppen zijn al zo oud als de weg naar rome. Die met die condoom ook. Of die met die drol pijpen
Ja, die was wel leuk ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik vond die met dat geld en betalen het leukst die ik hierboven noemde, haha die vond ik gewoon echt grappig.
dat was wel de enige die een beetje leuk was jaquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik vond die met dat geld en betalen het leukst die ik hierboven noemde, haha die vond ik gewoon echt grappig.
Nuchter genoeg om dit typetje te acterenquote:Op zaterdag 9 mei 2015 12:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Was hij dan echt helemaal nuchter denk je?
Volgens mij weet hij dat zelf ook niet meer. Zal wel een beetje van beiden zijn.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:45 schreef Tomansss het volgende:
Ja ik weet het niet of dit nou geacteerd is of dat hij echt strak staat...
Precies. Dit is een artikel uit 2008 en volgens mij spoorde hij toen ook al nietquote:Op zondag 24 mei 2015 10:48 schreef roodborst het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij dat zelf ook niet meer. Zal wel een beetje van beiden zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |