Jij of de buren?quote:
Gewoon vaker hard terugneuken dan!quote:
Niet in huis.quote:
Ik heb sowieso amper alcohol in huisquote:
Ik soms alleen wat bier, meer niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb sowieso amper alcohol in huis
Dat vroeg ik me ook al af ja. Jammer als nieuw bloed opdroogtquote:Op woensdag 8 april 2015 20:39 schreef Juup© het volgende:
Ik ben benieuwd of FANN nog leeft, of dat zij het hier te saai vindt?
Ik wat sterke drank, maar drink zo weinig.quote:
Ouderdomquote:
Jaquote:
Nou, mijn ouderdom danquote:
Dat zeggen sommigen ook over bier, maar in beide gevallen is er goed mee te kokenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:54 schreef Belsezar het volgende:
Wijn, niet gedronken wel mee gekookt
Toch best vreemd, ik vind het heerlijk om mee te koken maar wijn drinken is niet aan mij besteed
Konijn in bier stoven met groentjensquote:Op woensdag 8 april 2015 20:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zeggen sommigen ook over bier, maar in beide gevallen is er goed mee te koken
Beer can chickenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zeggen sommigen ook over bier, maar in beide gevallen is er goed mee te koken
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Konijn in bier stoven met groentjensRunderstoofschotel met rode wijn
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beer can chicken
Toen ik dat de eerste keer maakte voor vrienden kreeg ik vele vreemde blikken
[ afbeelding ]
Wat ik ook wel snapte
En dit natuurlijk ook, coq au vinquote:
Maak me gek, gekquote:Op woensdag 8 april 2015 21:09 schreef Barbusse het volgende:
Beercan chicken vond ik niet zo, eigenlijk. Maar kan ook
[..]
En dit natuurlijk ook, coq au vin
[ afbeelding ]
Ga ik van de week weer eens maken, een grote pan vol met kippenbouten, knoflook, wijn, paddestoelen, worteltjes en ui
En nou heb ik weer zin in b½uf bourguignonquote:Op woensdag 8 april 2015 21:09 schreef Barbusse het volgende:
Beercan chicken vond ik niet zo, eigenlijk. Maar kan ook aan mij gelegen hebben
[..]
En dit natuurlijk ook, coq au vin
[ afbeelding ]
Ga ik van de week weer eens maken, een grote pan vol met kippenbouten, knoflook, wijn, paddestoelen, worteltjes en ui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |