Jij kan niet gezellig zijn want je bent een asociaal stuk vretenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt stekeblind.
Verder ga ik lekker gezellig doen met mensen die geen troep posten in de hoop dat er weer z.s.m. een streep door je naam komt voor je achterlijke posts hier.
Als we achter Drizzt aanmoeten is vuurwerk misschien wel toepasselijkquote:Op woensdag 8 april 2015 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Owja inclusief de fakkels.
Drizzt is zo #viesdik dat we niet eens achter hem aan moeten man.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Als we achter Drizzt aanmoeten is vuurwerk misschien wel toepasselijk
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Of met lampenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En die ene die hier nooit komt? Pianist ofzo... achterna zitten met een gitaar?
Zo, wat een humor.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet me vooruit rollen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Drizzt is zo #viesdik dat we niet eens achter hem aan moeten man.
Wat voor lampen had jij in gedachte dan?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat wordt nog een duur geintje dan. Betaal jij?
Verkopen ze niks bij de Action ofzo?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat voor lampen had jij in gedachte dan?
Ik las 20, ik was zeer verbaasdquote:Op woensdag 8 april 2015 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo restaurants gereserveerd.
Genot
Ik heb al een hekel aan de kerstboom versieren laat staan dat ik een vent moet versieren met kerstboomverlichtingquote:Op woensdag 8 april 2015 20:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Verkopen ze niks bij de Action ofzo?
Iets met kerstboomverlichting zou ook leuk zijn voor als we hem hebben
Ik zou het ook niet echt versieren noemenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb al een hekel aan de kerstboom versieren laat staan dat ik een vent moet versieren met kerstboomverlichting
Ik was dus niet de enigequote:
Yabase op zaterdag en kikaku op zondag. Lunchen bij de ramen maar daar moet je gewoon in de rijquote:
Dit bedoelen we dusquote:Op woensdag 8 april 2015 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kan niet gezellig zijn want je bent een asociaal stuk vreten
Je gaat weer naar Dusseldorp dusquote:Op woensdag 8 april 2015 20:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Yabase op zaterdag en kikaku op zondag. Lunchen bij de ramen maar daar moet je gewoon in de rij
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je gaat weer naar Dusseldorp dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |