He he,quote:Op woensdag 8 april 2015 19:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Aha, bedankt ook voor de argumentatie.
Wat ben jij een idioot.
Ik bepaal zelf wel wie ik idioot noem.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:50 schreef hottentot het volgende:
[..]
He he,
Als je een fan van Vitesse bent dan heb je het recht verspeeld om andere mensen idioot te vinden.
Nu maar wel een TR gemaakt.quote:
Ik jou ook, maar wij en nog een paar anderen zullen wegens goed gedrag nooit een ban krijgenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
Ik zou het trouwens ook erg jammer vinden als h_k gedwongen moet vertrekken
Alleen zal niemand jou daarin serieus nemen.quote:
Ik ben twee keer een ban gehad, maar dat was zwaar onterecht.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik jou ook, maar wij en nog een paar anderen zullen wegens goed gedrag nooit een ban krijgen
Als ik mezelf maar serieus neem.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:51 schreef hottentot het volgende:
[..]
Alleen zal niemand jou daarin serieus nemen.
En meestal moet je het hier best wel bont maken wil je een ban krijgen, is mij nog nooit gelukt terwijl het al meerdere keren terecht zou zijn geweest.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik jou ook, maar wij en nog een paar anderen zullen wegens goed gedrag nooit een ban krijgen
Veel mensen zitten in VBL anders in elkaar. Alleen ze posten dan niet zoveel bagger en irritant als jij.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen hier kunnen slecht tegen mensen die wat anders in elkaar steken.
Best autistisch verder
Ach, ik ben in elk geval geen fan van Vitesse...quote:Op woensdag 8 april 2015 19:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ik mezelf maar serieus neem.
Overigens vind ik jou ook een idioot, zo gedraag je je ook
Wie...quote:Op woensdag 8 april 2015 19:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Om te kijken of Guitarist er is.
Waar dan wel van?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ach, ik ben in elk geval geen fan van Vitesse...
Dit valt wel mee.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:52 schreef hottentot het volgende:
[..]
En meestal moet je het hier best wel bont maken wil je een ban krijgen, is mij nog nooit gelukt terwijl het al meerdere keren terecht zou zijn geweest.
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sked is een zaaduser die niks positiefs toevoegt aan FOK! behalve azijn zeiken
Ik post totaal geen bagger en ben totaal niet irritant verder.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel mensen zitten in VBL anders in elkaar. Alleen ze posten dan niet zoveel bagger en irritant als jij.
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:52 schreef hottentot het volgende:
[..]
En meestal moet je het hier best wel bont maken wil je een ban krijgen, is mij nog nooit gelukt terwijl het al meerdere keren terecht zou zijn geweest.
Je post ALLEEN MAAR baggerquote:Op woensdag 8 april 2015 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik post totaal geen bagger en ben totaal niet irritant verder.
Maar mensen hier doen graag aan cyberpesten ofzo. Waaronder jij
Grapjes maken en de zaken een beetje luchtig houden mag niet meer. Alles moet zo bloedserieus zijn tegenwoordigquote:Op woensdag 8 april 2015 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben twee keer een ban gehad, maar dat was zwaar onterecht.
1x wegens een grapje rondom de aanslag in Parijs en 1x omdat ik een PM van een mod openbaar maakte.
geen idee wie dat isquote:Op woensdag 8 april 2015 19:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Om te kijken of Guitarist er is.
Groningenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |