quote:Maar toen was daar Nemanja Gudelj, met een interviewtje dat ons voetbalsupporters weer wat hoop gaf op betere tijden. Op méér. De middenvelder stond op het punt van NAC naar Fiorentina te vertrekken - iets wat je gerust een droomtransfer mag noemen - maar tegen Omroep Brabant zei Gudelj iets wat ik nog nooit een jonge voetballer hoorde zeggen.
Hij zei: 'Als NAC niet minimaal twee miljoen euro voor me krijgt, dan ga ik niet.'
Gudelj legde zijn standpunt uit, kalm en evenwichtig. Dat hij al elf jaar bij NAC speelde. Dat hij Fiorentina een hele mooie club vond, maar dat hij verantwoordelijkheid voelt voor de club waar hij opgroeide. Als NAC geen fatsoenlijk, mooi transferbedrag voor hem kreeg, dan hield het op. Dan ging hij niet.
Maar het belangrijkste is dat Sergio Luis in het geel zit.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Net geen Colombiaanse zege in Baskenland.
Hoe is het ermee?quote:
Daar kan ik mee leven. Sergio rijdt immers in het geel en het enige wat telt is de eindzege.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Net geen Colombiaanse zege in Baskenland.
Ik heb genoten van de wielermiddag met bescheiden spektakel. Hierdoor ben ik met een goed gevoel de avond ingegaan.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe is het ermee?
[..]
Daar kan ik mee leven. Sergio rijdt immers in het geel en het enige wat telt is de eindzege.
Barney.gifquote:Op woensdag 8 april 2015 18:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je ook hallo tegen mij zeggen?
Ik zat toen helaas in de trein, gelukkig ben ik morgen vrij en kan ik al vroeg klaarzitten voor de etappezege van Nairo morgen.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb genoten van de wielermiddag met bescheiden spektakel. Hierdoor ben ik met een goed gevoel de avond ingegaan.
De koninginnenrit.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zat toen helaas in de trein, gelukkig ben ik morgen vrij en kan ik al vroeg klaarzitten voor de etappezege van Nairo morgen.
Ik sta aan de wieg van '15/16.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik speel trouwens 2-5-3. Doelcijfers 64 voor 61 tegen na 28 duels.
Echt op en top amusement. Co zal trots zijn op me. Heb ook de halve finale van de beker gehaald.quote:
RKC is blijkbaar weer gepromoveerd. Onrealistisch.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Echt op en top amusement. Co zal trots zijn op me. Heb ook de halve finale van de beker gehaald.
Van 4-0 voor, naar 4-4 naar 5-4 winst tegen Go Ahead.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC is blijkbaar weer gepromoveerd. Onrealistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |