Normaal komt de winnaar hier alleen aan, zoals Poels vorig jaarquote:Op donderdag 9 april 2015 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was dat voor kutaankomst ook? Midden in een afdaling
Is ieder jaar. Alleen komt er meestal niet zo'n grote groep aan. Poels won hier vorig jaar.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was dat voor kutaankomst ook? Midden in een afdaling
Rijden ze elk jaar exact hetzelfde rondje hier?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is ieder jaar. Alleen komt er meestal niet zo'n grote groep aan. Poels won hier vorig jaar.
Nee, maar deze klim komt wel ieder jaar terug.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rijden ze elk jaar exact hetzelfde rondje hier?
Als het de race zou zijn kan ik me het voorstellen, maar het is de vrije training. Come on.quote:
Inderdaad. Wat moeten we nu? Lachen om LottoNL-Jumbo en Twente?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het de race zou zijn kan ik me het voorstellen, maar het is de vrije training. Come on.
Aiaquote:
De stream van rooddirect pakken.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat moeten we nu? Lachen om LottoNL-Jumbo en Twente?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |