Inderdaad. Zal wel haar eigen schuld zijn. En ze is toch te duur om nog langer te onderhouden.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:56 schreef Downwards het volgende:
Alvast een vooruitblik op het Nederland van 2025.
Het zou nog erger zijn als dat ook een vooruitblik zou zijn op het Nederlands van 2025quote:Op woensdag 8 april 2015 16:56 schreef Downwards het volgende:
Alvast een vooruitblik op het Nederland van 2025.
Ze hebben haar toch een dekentje gegeven? Nou dan.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:59 schreef Juup© het volgende:
Hebben ze daar geen participatiemaatschappij/samenleving?
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze hebben haar toch een dekentje gegeven? Nou dan.
Dat was in ieder geval een stuk humaner geweest.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:07 schreef 11en30 het volgende:
Wat hadden ze dan moeten doen? Haar voor de trein gooien?
Nu nog niet echt nee, maar het gaat wel steeds slechter worden.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:03 schreef Rezania het volgende:
Ik was altijd al blij dat ik in Nederland woon.Mensen die denken dat we het hier slecht hebben.
quote:Op woensdag 8 april 2015 17:50 schreef Copycat het volgende:
Sterfende? En dan is er zeker ook ooit een begravenis, met allemaal fotograven.
Ja man, over een paar jaar is het hier Zimbabwe 2.0.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nu nog niet echt nee, maar het gaat wel steeds slechter worden.
Eerder USA 2.0. Geen geld voor een bizar dure verzekering, dan vette pech en crepeer je maar.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, over een paar jaar is het hier Zimbabwe 2.0.
Hoe pessimistisch kan je zijn zeg.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eerder USA 2.0. Geen geld voor een bizar dure verzekering, dan vette pech en crepeer je maar.
Ik ben niet pessimistisch vind ik, maar goed als Fok! over 15 jaar nog bestaat wil ik mijn posting wel eens terug zien te vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |