Ik ga checken wat ik er van kan maken. Als het nou compleet mislukt weet ik iig voor de volgende keer dat ik toch echt bakpapier nodig hebquote:Op woensdag 8 april 2015 16:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen. Ik zou ze dan na het snijden wel even half uurtje laten weken in water, dan compleet drogen en olie en kruiden enzo erbij. En de ovenschaal ook lichtjes invetten met olie.
Trivia? Nee.quote:
quote:
ja dat is minder he. Daarom moet je ook Trivia spelen. Heb je die problemen niet en je leert er ook nog wat vanquote:Op woensdag 8 april 2015 18:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Trivia? Nee.
Kut Civ3. Vandaag al 2 keer een game moeten afbreken omdat het uitzichtloos was.
Eerste keer helemaal geen ijzererts, tweede keer had ik het gevonden, maar na 10 turns cultural conversion. Toch stond het dorp vol met legers. Verder maar 2 luxury resources. 3 was beter geweest.
quote:
Ik ben alleen goed in geo met Trivia.quote:Op woensdag 8 april 2015 18:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat is minder he. Daarom moet je ook Trivia spelen. Heb je die problemen niet en je leert er ook nog wat van
ik weer niet. Ook niet in kunstquote:Op woensdag 8 april 2015 18:35 schreef niels0 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben alleen goed in geo met Trivia.
2-1quote:Op woensdag 8 april 2015 18:37 schreef remi1986 het volgende:
ja hoor het is weer "Geef Remi kutvragen" uurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |