Hij wist dat het een niet redbare situatie was.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:40 schreef Elan het volgende:
Etsu zit weer eens in het nauw door zijn domme en arrogante gedrag
Zou je op me stemmen?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je hoort 't Etsu. Je moet de politiek inDan horen we nooit meer wat van jou
Wie wil er verstopprtje spelen?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij maar even lekker buitenspelen ofzo, het is mooi weer.
Klopt, alleen zijn trots zit hem in de weg om dat toe te geven.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij wist dat het een niet redbare situatie was.
Etsu dacht even dat ik een domme jongen wasquote:
Ja. Dat denk ik ook. Een stem van Bram is genoeg. Instant Etsu for Prez!quote:Op woensdag 8 april 2015 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou je op me stemmen?
Dan word ik minister president.
Sof is fucking goed in Triviaquote:Op woensdag 8 april 2015 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu dacht even dat ik een domme jongen was
Hij kent mijn trivia reputatie duidelijk nog niet
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu dacht even dat ik een domme jongen was
Hij kent mijn trivia reputatie duidelijk nog niet
Hij deed het toch echt?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt, alleen zijn trots zit hem in de weg om dat toe te geven.
Nu is het dus wel bekend.quote:
Paxcon, Toto, Elan enzo gaan ook op mij stemmen, dus kom er wel.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Dat denk ik ook. Een stem van Bram is genoeg. Instant Etsu for Prez!
Ik won met 6-0 van richolio, in de eerste ronde.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb van sof ternauwernood gewonnen
wel met 6-0 van mortaxx verloren
Valt me vies tegen, Paxje.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb van sof ternauwernood gewonnen
wel met 6-0 van mortaxx verloren
Dat kan niet eensquote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik won met 6-0 van richolio, in de eerste ronde..
Soms zit het heel erg meequote:Op woensdag 8 april 2015 15:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik won met 6-0 van richolio, in de eerste ronde..
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Soms zit het heel erg mee
heb ook met 6-1 van mortaxx gewonnen, je moet maar net de makkelijke vragen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |