Maar. Dan wordt hij misschien ook rechter en hij gaat dan weer er tegenin?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
Als ik later notaris word, kan ik eventueel doorgroeien naar rechter, en dan ga ik heel veel regels verzinnen om Paxcons leven zuur te maken.
Bv. BigMac kopen is verboden
Nawh, dat is niet lief.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iedereen die Etsu tegenkomt moet een rotte tomaat in zijn gezicht gooien.
Rechters verzinnen alleen geen regelsquote:Op woensdag 8 april 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
Als ik later notaris word, kan ik eventueel doorgroeien naar rechter, en dan ga ik heel veel regels verzinnen om Paxcons leven zuur te maken.
Jammer dat jij zo in het leven staatquote:Op woensdag 8 april 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
Voor iedereen of alleen voor hem?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
Wowquote:Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iedereen die Etsu tegenkomt moet een rotte tomaat in zijn gezicht gooien.
Deze man kiest de hogere weg. BAM!quote:
Die jongen wordt geen rechter, hij ligt liever de hele dag in bed bigmacs te eten.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar. Dan wordt hij misschien ook rechter en hij gaat dan weer er tegenin?
Ooit van jurisprudentie gehoord?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rechters verzinnen alleen geen regels
Tja en jij ligt heel de dag in Bed op FOK! te klagen over hoe hij Big Macs eet. Dan ben ik liever Paxcon.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die jongen wordt geen rechter, hij ligt liever de hele dag in bed bigmacs te eten.
Ik zit op de bank nu.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja en jij ligt heel de dag in Bed op FOK! te klagen over hoe hij Big Macs eet. Dan ben ik liever Paxcon.
Dan moet je even terug tongen.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja en jij ligt heel de dag in Bed op FOK! te klagen over hoe hij Big Macs eet. Dan ben ik liever Paxcon.
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er komt een speciaal wetboek voor hem. Voor de rest is het niet van toepassing.
Do you have sex on it? Yes? Therefore it qualifies as bed too.ttquote:
Ja. Daar wordt gewoon het toepassen uitspreken van recht mee bedoeltquote:
Ik heb je backquote:
Goedzo jongen. Was al benieuwd of iemand het zou opmerken.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Daar wordt gewoon het toepassen uitspreken van recht mee bedoeltniet het zelf verzinnen van wetten. Daar is de regering voor.
Je hoort 't Etsu. Je moet de politiek inquote:Op woensdag 8 april 2015 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Daar wordt gewoon het toepassen uitspreken van recht mee bedoeltniet het zelf verzinnen van wetten. Daar is de regering voor.
Ga jij maar even lekker buitenspelen ofzo, het is mooi weer.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:40 schreef Elan het volgende:
Etsu zit weer eens in het nauw door zijn domme en arrogante gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |