Ik weet niet uit welke eenhoorn vallei jij gerolt bent, maar dat is niet het geval in deze wereld.quote:
SHOTS FIREDquote:Op woensdag 8 april 2015 15:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik weet niet uit welke eenhoorn vallei jij gerolt bent, maar dat is niet het geval in deze wereld.
Wow. Ik praat niet meer tegen je.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik weet niet uit welke eenhoorn vallei jij gerolt bent, maar dat is niet het geval in deze wereld.
Wow. Mad.quote:
Guus is niet zo geliefd op fokquote:
Is hij 40+????? D...D...Dat kan niet.quote:
Moet je niet de heletijd met jezelf praten.quote:
jawel, vogeltjesdans is 50+quote:Op woensdag 8 april 2015 15:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Is hij 40+????? D...D...Dat kan niet.
brammetje ookquote:Op woensdag 8 april 2015 15:27 schreef pinman het volgende:
[..]
Alleen Etsu is homo. Nou, dat zegt hij.
Ik vind het wel lachen, hij had laatst ook fittie met die hetzalallemaalwelquote:
hahaquote:Op woensdag 8 april 2015 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het wel lachen, hij had laatst ook fittie met die hetzalallemaalweldat is ook zo'n downie
Niet. Ik maak mijn posts roze in mijn settings omdat ik zeer zelfverzekerd ben over mijn sexualiteit.quote:
waarom ben ik blauwquote:Op woensdag 8 april 2015 15:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet. Ik maak mijn posts roze in mijn settings omdat ik zeer zelfverzekerd ben over mijn sexualiteit.
[ afbeelding ]
Hij praat niet met mij. Dadelijk niet met MCGrath. Nog 20 minuten doorlullen op dit tempo en dan praat hij met niemand meerquote:
En die van Toto69 maak je blauwquote:Op woensdag 8 april 2015 15:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet. Ik maak mijn posts roze in mijn settings omdat ik zeer zelfverzekerd ben over mijn sexualiteit.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |