ik snap de bedoeling nietquote:Op woensdag 8 april 2015 16:03 schreef Paxcon het volgende:
wat jammer dat ik geen levens meer heb, want ik zou heel graag tegen etsu en bram spelen nu!!!
welquote:Op woensdag 8 april 2015 16:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik wil ook tegen etsu spelen, maar hij daagt mij niet uit
Morgen weerquote:Op woensdag 8 april 2015 16:03 schreef Paxcon het volgende:
wat jammer dat ik geen levens meer heb, want ik zou heel graag tegen etsu en bram spelen nu!!!
Dat zijn het aantal rondes. Als na 25 rondes nog niemand gewonnen heeft wint degene met de meeste dingetjesquote:Op woensdag 8 april 2015 16:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap de bedoeling niet
er staat bij bram boven 2/25, wat houdt dat in? en wat moet ik allemaal doen om te winnen?
oh dan ga ik bijna winnen van bramquote:Op woensdag 8 april 2015 16:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zijn het aantal rondes. Als na 25 rondes nog niemand gewonnen heeft wint degene met de meeste dingetjes
en je moet ze alle 6 halen en dan win je
We staat 2-2 hequote:
Heb je dat niet eens over voor mij en Etsu?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:05 schreef Paxcon het volgende:
oh je kan ook een dom filmpje kijken voor een nieuw leven
Ik heb er twee.... ? De blauwe en de roze.quote:
ja nu wel en ik heb nu er 4quote:Op woensdag 8 april 2015 16:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb er twee.... ? De blauwe en de roze.
Ik moet nog wachten he... Tot je klaar bent.quote:
Ja, ik ga je zo uitdagenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb je dat niet eens over voor mij en Etsu?
Jippie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |