Wow, hij is de toto69god.quote:
Denken dat Etsu daar wat op uit doetquote:Op woensdag 8 april 2015 15:52 schreef pinman het volgende:
[..]
En dat wil ik niet. Want ik ben geen homo.
hehe iddquote:Op woensdag 8 april 2015 15:53 schreef Elan het volgende:
Tweede zou ook epic zijnzou wel e.e.a. verklaren trouwens.
Bedankt manquote:Op woensdag 8 april 2015 15:53 schreef Elan het volgende:
Tweede zou ook epic zijnzou wel e.e.a. verklaren trouwens.
geen dankquote:
ja die zijn echt gruwelijk irritantquote:Op woensdag 8 april 2015 15:54 schreef Fok-it het volgende:
Het is sowieso een flutapp met al die kutt advertenties. Typisch Facebook weer
_o-quote:Op woensdag 8 april 2015 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
geen dank
maak vast vijanden met je voor het geval je straks relatie krijgt met etsu![]()
Ik ben wel klaar hierquote:Op woensdag 8 april 2015 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
geen dank
maak vast vijanden met je voor het geval je straks relatie krijgt met etsu![]()
wtf?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:57 schreef Toto69 het volgende:
Hout. Wood. KPD.
Oh trouwens. ook erg vet dit weer. Als ik denk aan een chick die zin heeft die ik ken dan voel ik gewoon een steeds natter wordende kut om mijn lul.
Of als ik denk van wie dan ook heeft wel zin? Voel ik er ook weer 1. Telkens weer andere pussy die ik voel
Telepatische seksAls ik denk kutje likken dan proef ik ook echt natte kut.
Vanacht ook eventjes dat in hoog tempo de pussy's wisselde. weet niet hoe fucking veel dat er waren maar allemaal kletsnat en eigen vorm.![]()
Ja hou maar weer op.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:57 schreef Toto69 het volgende:
Hout. Wood. KPD.
Oh trouwens. ook erg vet dit weer. Als ik denk aan een chick die zin heeft die ik ken dan voel ik gewoon een steeds natter wordende kut om mijn lul.
Of als ik denk van wie dan ook heeft wel zin? Voel ik er ook weer 1. Telkens weer andere pussy die ik voel
Vanacht ook eventjes dat in hoog tempo de pussy's wisselde. weet niet hoe fucking veel dat er waren maar allemaal kletsnat en eigen vorm.![]()
Begrijpelijkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kutjesquote:Op woensdag 8 april 2015 15:57 schreef Toto69 het volgende:
Hout. Wood. KPD.
Zou ik ook wel willen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:57 schreef Toto69 het volgende:
Hout. Wood. KPD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |