Mooi he?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja alleen sinterklaas is al een tijdje weg XD
quote:
Men begint nu echt te denken dat ik bij 3FM werktwitter:JeffreyNOB twitterde op woensdag 08-04-2015 om 13:31:00@Pandaplint @peterken73 Bij @3Fm betalen ze zeker ook netjes voor alle foto's? reageer retweet
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:32 schreef Pandaplint het volgende:
VerdommeMen begint nu echt te denken dat ik bij 3FM werktwitter:JeffreyNOB twitterde op woensdag 08-04-2015 om 13:31:00@Pandaplint @peterken73 Bij @3Fm betalen ze zeker ook netjes voor alle foto's? reageer retweet
Niet?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:32 schreef Pandaplint het volgende:
VerdommeMen begint nu echt te denken dat ik bij 3FM werktwitter:JeffreyNOB twitterde op woensdag 08-04-2015 om 13:31:00@Pandaplint @peterken73 Bij @3Fm betalen ze zeker ook netjes voor alle foto's? reageer retweet
Jammer joh.quote:
Het was een korte carrièrequote:
LUCHTGITAARquote:
twitter:Pandaplint twitterde op woensdag 08-04-2015 om 13:39:25@gerardekdom @effeekdom @pieterkok Jullie zijn het wekelijkse item 'de vraag van @pandaplint 'vergeten #luchtgitaar reageer retweet
twitter:mluxen twitterde op woensdag 08-04-2015 om 13:39:24@gerardekdom geen Pandaplint vandaag? #holymoly #3fm #fail #watgingerallemaalfoutvandaag reageer retweet
Haha echt bijna allesquote:Op woensdag 8 april 2015 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
Guilty
http://www.trending.nl/ar(...)-16-jarig-jochie-was
Zo donders. Echt wel.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
Guilty
http://www.trending.nl/ar(...)-16-jarig-jochie-was
Die pot gel ook. Ik had de gele altijd.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Haha echt bijna alles
Volgens mij had destijds ook iedereen Axe Afrika
+1quote:Op woensdag 8 april 2015 14:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die pot gel ook. Ik had de gele altijd.
Wie?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:45 schreef Bronson het volgende:
Meidengroep ADAM verzonnen door BNN
Die grap is ook niet echt goed uit de verf gekomen dan.
Ook niet genoemdquote:
Nu ook een kale kop?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die pot gel ook. Ik had de gele altijd.
Dat valt toch best mee?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:53 schreef ChatGirl het volgende:
Sterke punten van jezelf opnoemen is echt het meest kutte van die vacaturesites![]()
En nee, je kan helaas geen foto van tetten uploaden
Het voelt altijd zo raar om te zeggen waar je goed in bent zonder over te komen als iemand die verwaand oid is. Het gevoel dat je opdringerig overkomt op de lezer.quote:
Ik heb dat gekgenoeg meer wanneer ik slechte punten moet benoemenquote:Op woensdag 8 april 2015 16:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het voelt altijd zo raar om te zeggen waar je goed in bent zonder over te komen als iemand die verwaand oid is. Het gevoel dat je opdringerig overkomt op de lezer.
Kan niet op de site van het UWV helaasquote:Op woensdag 8 april 2015 16:05 schreef wolfrolf het volgende:
CG kan je niet fotoos van tetten uploaden
Kun je geen URL invoegen?quote:Op woensdag 8 april 2015 16:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kan niet op de site van het UWV helaas
Je hebt het over de site van het UWV, daar moet je alles handmatig invoeren en bestanden toevoegen is daar bijna onmogelijk.quote:
Ik nietquote:Op woensdag 8 april 2015 16:03 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ben op tijd gestopt. Maar wat een troep was dat.
Gewoon een negatief punt opnoemen wat eigenlijk stiekem positief isquote:Op woensdag 8 april 2015 16:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb dat gekgenoeg meer wanneer ik slechte punten moet benoemen
Die potten gele gel van het kruidvat van 1 liter, dat is het betere werkquote:Op woensdag 8 april 2015 16:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik niet![]()
En inderdaad. Wat een troep. Zo'n stofwolk wanneer je aan het eind van de dag je hand door je haar heen haalde
Perfectionistisch. Daardoor soms wat meer tijd nodig. Maar daardoor wel een perfect resultaatquote:Op woensdag 8 april 2015 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon een negatief punt opnoemen wat eigenlijk stiekem positief is
Zoals dat je je soms enorm kan vastbijten op een probleem waardoor je de tijd vergeet en soms teveel tijd aan iets besteed waardoor het niet meer lonend is in financiën maar enkel in het resultaat.
Preciesquote:Op woensdag 8 april 2015 16:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Perfectionistisch. Daardoor soms wat meer tijd nodig. Maar daardoor wel een perfect resultaat
Deze gebruik ik ook altijdquote:Op woensdag 8 april 2015 16:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon een negatief punt opnoemen wat eigenlijk stiekem positief is
Zoals dat je je soms enorm kan vastbijten op een probleem waardoor je de tijd vergeet en soms teveel tijd aan iets besteed waardoor het niet meer lonend is in financiën maar enkel in het resultaat.
Dezequote:Op woensdag 8 april 2015 16:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die potten gele gel van het kruidvat van 1 liter, dat is het betere werk
Echt kwaliteitspulquote:
En daarbij komend dat je haar nooit meer droog werdquote:Op woensdag 8 april 2015 16:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Echt kwaliteitspul
In de regen op de fiets naar school, alle gel uit mijn haar gespoeld
Nee. Gewoon nee.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:30 schreef Pandaplint het volgende:
Wel goed... als je heel erg dronken bent
SC is het met mee eensquote:
Nee. Gewoon nee.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:30 schreef Pandaplint het volgende:
Wel goed... als je heel erg dronken bent
Zegt de die hard carnavallerquote:
Ik vind alles leuk als ik enorm lam benquote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit soort onzin heeft niks met carnaval te maken. Plaatsvervangende schaamte.
Neehee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |