Alleen in het Twente topic wordt er gemod.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rot op, ik tel hier zo 5 man die kwamen janken toen er in hun clubtopic gelollerd werd.
Daar werd ook ingegrepen. Hier ook.
Einde verhaal, niet kutten in andere clubtopics.
Geldt al sinds 1999
Hoe zou dat toch komenquote:Op woensdag 8 april 2015 17:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen in het Twente topic wordt er gemod.
Er is een PSV mod?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat onze PSV mod er nooit is.
Dan zet je een TR, makkelijk zat.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen in het Twente topic wordt er gemod.
Omdat ik voor Twente ben.quote:
Gecondoleerd.quote:
Laat je clubbie Dordrecht maar in de steek hoor.quote:
Ramptoerist die yvonnequote:Op woensdag 8 april 2015 17:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laat je clubbie Dordrecht maar in de steek hoor.
Je kan haar niet betichten successupporter te zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Laat je clubbie Dordrecht maar in de steek hoor.
Feyenoord.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:17 schreef yvonne het volgende:
Niet weten voor welke club ik ben
Nep VBL SC-ers.
quote:
Dat zeg ik tochquote:Op woensdag 8 april 2015 17:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kan haar niet betichten successupporter te zijn.
Dit jaar voor PSV?quote:Op woensdag 8 april 2015 17:17 schreef yvonne het volgende:
Niet weten voor welke club ik ben
Nep VBL SC-ers.
Ik kon het me moeilijk voorstellen.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, denk dat je dat ik yvonne echt aardig vind?
Deze man weet.quote:
Hij heeft een schijthekel aan me.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kon het me moeilijk voorstellen.
Hij zal niet de enige zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze man weet.
[..]
Hij heeft een schijthekel aan me.
Ik lig daarom ook iedere avond in foetus-houding onder bed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |