Ik woon niet in Almelo.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Regen in Almeloooooooooo? Hier in Borne is het grijs en saai, maar wel droog.
Daarom lijken mij de felicitaties met halve finale beker en 10e plaats ook gewoon terecht. Hartstikke mooi voor een provincieclub.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De lijken komen pas laat uit de kast, maar ik verwacht nog wel meer. Volgend jaar lekker strijden tegen Emmen in de plee ofs.
Je speelt 2 goede wedstrijden en iedereen wil je hebben.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is al volop interesse in Achahbar vanuit de Eredivisie.
3.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je speelt 2 goede wedstrijden en iedereen wil je hebben.
Wie?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Normaal zou ik nu roepen Twente zeker.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Onze posts op BNW zijn verwijderd maar idd ik had het Terpstra ook zo graag gegund. Er komen gelukkig nog een heleboel kansen voor hem.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Normaal zou ik nu roepen Twente zeker.
Zonder stijn vandenbergh had ie iig weer 1 mooie overwinning kunnen bijschrijven.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onze posts op BNW zijn verwijderd maar idd ik had het Terpstra ook zo graag gegund. Er komen gelukkig nog een heleboel kansen voor hem.
Knut, denk jij ook dat Degenkolb het dit jaar heel erg goed gaat doen?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zonder stijn vandenbergh had ie iig weer 1 mooie overwinning kunnen bijschrijven.
Zn seizoen is natuurlijk al geslaagd met overwinning MSR.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Knut, denk jij ook dat Degenkolb het dit jaar heel erg goed gaat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |