Ik woon niet in Almelo.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Regen in Almeloooooooooo? Hier in Borne is het grijs en saai, maar wel droog.
Daarom lijken mij de felicitaties met halve finale beker en 10e plaats ook gewoon terecht. Hartstikke mooi voor een provincieclub.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De lijken komen pas laat uit de kast, maar ik verwacht nog wel meer. Volgend jaar lekker strijden tegen Emmen in de plee ofs.
Je speelt 2 goede wedstrijden en iedereen wil je hebben.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is al volop interesse in Achahbar vanuit de Eredivisie.
3.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je speelt 2 goede wedstrijden en iedereen wil je hebben.
Wie?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Normaal zou ik nu roepen Twente zeker.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Onze posts op BNW zijn verwijderd maar idd ik had het Terpstra ook zo graag gegund. Er komen gelukkig nog een heleboel kansen voor hem.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Normaal zou ik nu roepen Twente zeker.
Zonder stijn vandenbergh had ie iig weer 1 mooie overwinning kunnen bijschrijven.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onze posts op BNW zijn verwijderd maar idd ik had het Terpstra ook zo graag gegund. Er komen gelukkig nog een heleboel kansen voor hem.
Knut, denk jij ook dat Degenkolb het dit jaar heel erg goed gaat doen?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zonder stijn vandenbergh had ie iig weer 1 mooie overwinning kunnen bijschrijven.
Zn seizoen is natuurlijk al geslaagd met overwinning MSR.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Knut, denk jij ook dat Degenkolb het dit jaar heel erg goed gaat doen?
Ik denk dat hij het in dé ronde ook fantastisch gaat doen.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zn seizoen is natuurlijk al geslaagd met overwinning MSR.
Maar ik verwacht nog wel wat moois ja. Ging ook met de beste omhoog op de Pater. Die gozer is zo taai.
Qui?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:31 schreef napoleonfour het volgende:
Chez Damier is binnenkort in NL Knut.
Pionier, Grondlegger, Founding Father van (deep)house.quote:
House MDquote:
Dit is nog minder grappig dan mexciquote:Op woensdag 8 april 2015 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er ios ioets goied mios met miojn toietsenboird iom erg vervelkend van te wiorden..,
OIkl had net een klwart nodoig iom mte klunnen aanmelkden met deze klutzoioi.,quote:
echt niemand boeit dit.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
OIkl had net een klwart nodoig iom mte klunnen aanmelkden met deze klutzoioi.,
Ik ook.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik geniet in de twentetopics.
En met jou?
Van mij mag hij in de Twente topics blijvenquote:Op woensdag 8 april 2015 14:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook al zo'n kerel die denkt voor heel Nederland te kunnen praten
"Dead people receive more flowers than the living ones because the regret is stronger than gratitude."quote:Op woensdag 8 april 2015 14:57 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Het valt me altijd op dat de mensen die inspirerende quotes op facebook zetten niet meteen de mensen zijn die erg succesvol zijn.
Ik post nooit iets op Facebook, dat zegt genoeg denk ik.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:57 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Het valt me altijd op dat de mensen die inspirerende quotes op facebook zetten niet meteen de mensen zijn die erg succesvol zijn.
Bestaat er wel een toffe Twente fan op fok hier?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Van mij mag hij in de Twente topics blijven
Die moeten nog geboren worden ben ik bang.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bestaat er wel een toffe Twente fan op fok hier?
Vast wel. We moeten hem alleen nog tegenkomenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pff. Lastig deze.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
zuipuhhhquote:Op woensdag 8 april 2015 15:09 schreef opperkleurder het volgende:
Voor de vaste volgers: op de foto's zijn geen stenen te zien en geen beschadigingen
Dat scheelt weer.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:09 schreef opperkleurder het volgende:
Voor de vaste volgers: op de foto's zijn geen stenen te zien en geen beschadigingen
quote:Op woensdag 8 april 2015 15:09 schreef opperkleurder het volgende:
Ik drink medequote:Op woensdag 8 april 2015 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit weekend weer Alt drinken bruno
Wil je niet zo schelde.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben er weer.
Met de scheldeprijs aan
Bedankt man, nu heb ik zin in een IPA.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:19 schreef opperkleurder het volgende:
Zal er al een Nederlandse parodie op Bills zijn?
Ik drink pils, en IPA
Dus ik moet zuipen zuipen zuipen minstens 2
Ik drink stouts en een pale ale
ik lust ze allemaal en erg veel
Ik drink pils
Ik weet zeker dat het mogelijk is de top 40 hier mee te halen. Pils van Drinkgeld Danny.
Geen dank, wat heb je staan?quote:Op woensdag 8 april 2015 15:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bedankt man, nu heb ik zin in een IPA.
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pak dat groepje gewoon eens aan. Het zijn elke keer dezelfde josti's. Hitsen elkaar op in het slowchat topic. Je weet precies wie het zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |