abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151892554
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:49 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dan ga je zingend een gesprek voeren, lekker boeiend of het vals is, je klinkt wel dan als een italiaan :P (die praten ook zangerig en ik heb nog nooit een stotterende italiaan gehoord :P)
Dit.

Schijnt ook de laatste therapie te zijn voor stotteren: gezellig zingen en dan het daarna in gesprekken verwerken tot je een zangerige maar wel werkbare manier van praten hebt.
:)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_151893677
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 11:42 schreef yats het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op een reactie op die uitnodiging...En dat hoeft echt niet meteen uren te zijn waarbij deezertje op vrouwenjacht gaat (verre van zelfs). Maar ik ben gewoon benieuwd naar hoe hij in het echt is waarbij ik hem wellicht wat tips kan geven qua gedrag.
Is dat niet net zoals als dat hij jou tips zou geven op dat gebied? Nofi.
  dinsdag 21 april 2015 @ 15:45:32 #153
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151894766
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit dus, hij lijkt niet door te hebben dat ze alle 2 in het zelfde schuitje zitten. Maar dat is wel zo, ik zie dan ook niet in hoe hij dan tips kan geven.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 21 april 2015 @ 16:13:19 #154
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_151895721
Ik heb wel een tipje voor je... maar die steek ik liever ergens in...

/EvenHetNiveauOmlaagBrengen
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_151895923
Je hebt niet voor niks een comfort zone. Ik zie helaas ook wel dat stoerdere/arrogante mannen eerder een relatie hebben of kunnen krijgen. Ik kan wel lekker los gaan en iedereen aanspreken onder het motto toch niets te verliezen en fuck life, maar dat werkt gewoon niet want ik voel me er niet prettig bij. Blijf ik door het cute/lieve karakter langer single? Ongetwijfeld, maar misschien val ik ook wel op de verkeerde dames..
  dinsdag 21 april 2015 @ 16:23:41 #156
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151895997
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 16:21 schreef Deezertje het volgende:
Je hebt niet voor niks een comfort zone. Ik zie helaas ook wel dat stoerdere/arrogante mannen eerder een relatie hebben of kunnen krijgen. Ik kan wel lekker los gaan en iedereen aanspreken onder het motto toch niets te verliezen en fuck life, maar dat werkt gewoon niet want ik voel me er niet prettig bij. Blijf ik door het cute/lieve karakter langer single? Ongetwijfeld, maar misschien val ik ook wel op de verkeerde dames..
Je moet juist verder dan je comfort zone gaan. Lees, je grenzen verleggen. Anders had je nu niet eens kunnen kruipen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_151896185
quote:
je hoeft toch niet gelijk 'los te gaan en iedereen aan te spreken'?
Je kan toch in zo'n stilteruimte best n stuk papier naar n meid toe schuiven met: kopje koffie doen?
Das vérre van iedereen aanspreken en los gaan.

Gewoon, kleine stapjes, maar die moet je wel nemen dan, niet alleen máár stil blijven staan.
compact en kleverig.
  dinsdag 21 april 2015 @ 16:33:47 #158
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_151896258
quote:
Volgens mij geeft niemand hier de tip om maar iedereen aan te gaan spreken. En al helemaal niet onder het motto "fuck life". Sowieso een rare manier van kijken heb jij wat betreft het vergroten van je sociale netwerk. :?.

Blijkbaar voel je jezelf niet prettig bij het vergroten van je sociale netwerk ("ik voel me er niet prettig bij"), maar voel je jezelf ook weer niet prettig bij hoe je nu in het leven staat... Wat wíl je nu eigenlijk?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  dinsdag 21 april 2015 @ 16:33:55 #159
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_151896262
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit dus, hij lijkt niet door te hebben dat ze alle 2 in het zelfde schuitje zitten. Maar dat is wel zo, ik zie dan ook niet in hoe hij dan tips kan geven.
Yats is veel verder. Hij heeft een sociaal leven en genoeg dates. Die twee zijn niet te vergelijken.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 21 april 2015 @ 16:37:27 #160
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_151896343
quote:
Smoesje nummer 138 om maar niks te hoeven veranderen aan jezelf.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 21 april 2015 @ 16:41:53 #161
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_151896454
quote:
Self fullfilling prophecy deze. Jij zit echt vies vastgeroest in je manier van denken en dan gaat het inderdaad nooit veranderen. Jammer wel, leven kan zoveel makkelijker zijn.
BEASTMODE
  dinsdag 21 april 2015 @ 16:46:37 #162
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151896602
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik niet makkelijk contacten leg, en zeker niet dat ik vrouwen aanstaar en op facebook op ga zoeken

quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 15:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hetzelfde schuitje? Welk schuitje is dat als ik vragen mag?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 21 april 2015 @ 17:08:36 #163
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_151897193
Nah. Volgens mij kun je veel zeggen over yats, maar itt Deezertje heeft hij wél vrienden.
Dus alleen daarom al kan hij hem tips geven...
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  dinsdag 21 april 2015 @ 17:12:35 #164
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151897304
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2015 16:33 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Yats is veel verder. Hij heeft een sociaal leven en genoeg dates. Die twee zijn niet te vergelijken.
Nu alleen nog leren dates in iets structurelers om te zetten ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_151897742
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 16:46 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik niet makkelijk contacten leg, en zeker niet dat ik vrouwen aanstaar en op facebook op ga zoeken

[..]

Nee klopt, ik doelde puur op versiertips eigenlijk. Op andere vlakken kan hij zeker wat van je leren. Gaan jullie meeten?
  dinsdag 21 april 2015 @ 17:35:53 #166
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151897879
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee klopt, ik doelde puur op versiertips eigenlijk. Op andere vlakken kan hij zeker wat van je leren. Gaan jullie meeten?
Geen idee, ik heb het hem wel aangeboden, en dat aanbod staat wat mij betreft nog steeds. En of ik niet kan versieren? Geen idee, you tell me?
pi_151898131
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:35 schreef yats het volgende:

[..]

Geen idee, ik heb het hem wel aangeboden, en dat aanbod staat wat mij betreft nog steeds. En of ik niet kan versieren? Geen idee, you tell me?
Dacht dat je dat zelf vond? :P

Nou Deez, kom uit die comfortzone en ga eens lekker wat drinken met Yats.
  dinsdag 21 april 2015 @ 17:49:35 #168
416931 yats
(non) Average Joe
pi_151898204
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 april 2015 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dacht dat je dat zelf vond? :P

Nou Deez, kom uit die comfortzone en ga eens lekker wat drinken met Yats.
Dat vind ik ook, al schijn ik er onbewust toch vrij aardig in te zijn. Nu alleen hints/signalen nog tijdig zien/begrijpen en daarnaar handelen ;)

Al ben ik om eerlijk te zijn op dit moment al best tevreden :@
  dinsdag 21 april 2015 @ 19:01:28 #169
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_151900061
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 16:46 schreef yats het volgende:

Falen in het versieren.
pi_151901615
Zou wel weer de hoon van voren krijgen, maar vandaag ook gemerkt: mensen die ergens bijhoren,als in student, sportmaatje of collega, hebben het zoveel makkelijker qua contact maken. Wie dat niet heeft telt al niet meer mee in de samenleving en is op zich zelf aangewezen. Had ik zelf ook tijdens mijn eerste schooljaren: klas van 20 man waar je iedere dag mee op trekt, toen ook de leukste dagen gehad en je wist gewoon dat je ergens op kon terugvallen of even makkelijk met iemand kan lullen. Helaas toen niet omgezet na écht blijvende vriendschappen, dus nu struin ik een beetje alleen rond.

Na stage en nu met afstuderen kom ik niemand meer tegen die ik ken, allemaal nieuwe lichtingen studenten etc. nu sta ik er helemaal alleen voor. Ieder contact (waar dan ook) met mensen om me heen is gelijk nieuw en dus ook 'eng' want ik ken ze niet. En wij Nederlanders zijn niet makkelijk in mensen accepteren/verwelkomen die je eigenlijk niet kent, dus op latere leeftijd nog eens vrienden (moeten) maken is ook niet zo makkelijk als je overal leest, mensen hebben toch al hun eigen cluppie contacten. En als ik dan zie wie er wél leuk met elkaar omgaan op school zijn dat toch de mensen die eigenlijk niks doen, beetje lol trappen, niet serieus zijn etc. Zoooo voorspelbaar, maar het werkt toch.

Ik kan prima studeren in die stilteplekken, maar buiten op het plein of in de omgeving merk ik toch dat er allemaal groepjes studenten bij elkaar staan en dan ga ik toch niet ff makkelijk bij staan of meepraten.. En ja, dan moet ik jullie ook wel gelijk geven dat zij niet kunnen ruiken of weten dat ik juist wel op zoek ben naar sociaal contact... was de wereld maar zo simpel :)
  dinsdag 21 april 2015 @ 20:22:19 #171
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_151903066
Je projecteert dat het een lieve lust is beste Deezert...

Als je zo wijst naar anderen steeds en het niet bij jezelf zoekt dan zal er zeker niets veranderen.
pi_151904454
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 19:41 schreef Deezertje het volgende:
En wij Nederlanders zijn niet makkelijk in mensen accepteren/verwelkomen die je eigenlijk niet kent,
Spreek voor jezelf. Mijn ervaring is dat als je jezelf een beetje sociaal opstelt zonder verwachtingspatroon (gewoon lekker Hollands "gezellig"), je dat vaak gewoon terug krijgt. Zo niet, dan heeft iemand misschien een kutdag ofzo, nou, dat kan en mag natuurlijk, dat hebben we allemaal wel eens. Bij jou heb ik het idee dat je:
a) Er een enorm verwachtingspatroon aan hangt. Je maakt een simpele ontmoeting daarmee al een beetje zwaar. Stap er eens open in.
b) vindt dat de mensen om je heen, de Nederlanders, if you will, niet makkelijk andere mensen accepteren. Je zoekt de fout bij hen én je blokkeert jezelf met die gedachte. De meeste mensen zijn niet zo. Jij toevallig wel? Is het misschien een projectie?
c) Je constant uitvluchten en excuses zoekt waar er ook mogelijkheden zijn. Iedereen is nieuw, jij kent niemand, dit is kut. Bekijk het dan eens anders: iedereen is nieuw, kent niemand en zoekt wat houvast. Dat is positief. Yats wil met je stappen en dit aanbod "neem je zeker aan als je aan het eind van de week nog geen date geplant hebt. Zijn jullie inmiddels wezen stappen? Nee. Als je het niet wil, geef dat aan en wees daar eerlijk in, ook naar jezelf toe. Uitvluchten en excuses gaan je sociaal niet verder helpen. Een spreekwoordelijke trap namens jezelf tegen je eigen r... wel.

Iedereen moet van jou initiatief nemen, iedereen behalve jijzelf want jij hebt altijd wel een goed excuus en de fout ligt buiten jou. Nou sorry, met die instelling gaat het dus niet veranderen.

Waar ben je bang voor?!
  dinsdag 21 april 2015 @ 21:07:02 #173
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_151905024
nu weet ik zeker dat deezertje een troll is
BEASTMODE
pi_151905533
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 april 2015 21:07 schreef Awesome_ het volgende:
nu weet ik zeker dat deezertje een troll is
Ik hoop het eerlijk waar voor hem
pi_151905541
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 20:53 schreef blondetrien het volgende:
Waar ben je bang voor?!
Ik ga pas wat actiever gesprekken initiëren als ik zin heb om het spelletje ''leven'' te spelen.
Ik kan er niet altijd de energie / de zin voor vinden om er het maximale van te maken.

Dat is voor mij een vraag waar ik niet het antwoord op weet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')