Dit.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan ga je zingend een gesprek voeren, lekker boeiend of het vals is, je klinkt wel dan als een italiaan(die praten ook zangerig en ik heb nog nooit een stotterende italiaan gehoord
)
Is dat niet net zoals als dat hij jou tips zou geven op dat gebied? Nofi.quote:Op dinsdag 21 april 2015 11:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een reactie op die uitnodiging...En dat hoeft echt niet meteen uren te zijn waarbij deezertje op vrouwenjacht gaat (verre van zelfs). Maar ik ben gewoon benieuwd naar hoe hij in het echt is waarbij ik hem wellicht wat tips kan geven qua gedrag.
Dit dus, hij lijkt niet door te hebben dat ze alle 2 in het zelfde schuitje zitten. Maar dat is wel zo, ik zie dan ook niet in hoe hij dan tips kan geven.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat niet net zoals als dat hij jou tips zou geven op dat gebied? Nofi.
Je moet juist verder dan je comfort zone gaan. Lees, je grenzen verleggen. Anders had je nu niet eens kunnen kruipen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:21 schreef Deezertje het volgende:
Je hebt niet voor niks een comfort zone. Ik zie helaas ook wel dat stoerdere/arrogante mannen eerder een relatie hebben of kunnen krijgen. Ik kan wel lekker los gaan en iedereen aanspreken onder het motto toch niets te verliezen en fuck life, maar dat werkt gewoon niet want ik voel me er niet prettig bij. Blijf ik door het cute/lieve karakter langer single? Ongetwijfeld, maar misschien val ik ook wel op de verkeerde dames..
je hoeft toch niet gelijk 'los te gaan en iedereen aan te spreken'?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:21 schreef Deezertje het volgende:
Je hebt niet voor niks een comfort zone. Ik zie helaas ook wel dat stoerdere/arrogante mannen eerder een relatie hebben of kunnen krijgen. Ik kan wel lekker los gaan en iedereen aanspreken onder het motto toch niets te verliezen en fuck life, maar dat werkt gewoon niet want ik voel me er niet prettig bij. Blijf ik door het cute/lieve karakter langer single? Ongetwijfeld, maar misschien val ik ook wel op de verkeerde dames..
Volgens mij geeft niemand hier de tip om maar iedereen aan te gaan spreken. En al helemaal niet onder het motto "fuck life". Sowieso een rare manier van kijken heb jij wat betreft het vergroten van je sociale netwerk.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:21 schreef Deezertje het volgende:
Yats is veel verder. Hij heeft een sociaal leven en genoeg dates. Die twee zijn niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit dus, hij lijkt niet door te hebben dat ze alle 2 in het zelfde schuitje zitten. Maar dat is wel zo, ik zie dan ook niet in hoe hij dan tips kan geven.
Smoesje nummer 138 om maar niks te hoeven veranderen aan jezelf.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:21 schreef Deezertje het volgende:
Self fullfilling prophecy deze. Jij zit echt vies vastgeroest in je manier van denken en dan gaat het inderdaad nooit veranderen. Jammer wel, leven kan zoveel makkelijker zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:21 schreef Deezertje het volgende:
Nee, je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik niet makkelijk contacten leg, en zeker niet dat ik vrouwen aanstaar en op facebook op ga zoekenquote:Op dinsdag 21 april 2015 15:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat niet net zoals als dat hij jou tips zou geven op dat gebied? Nofi.
Hetzelfde schuitje? Welk schuitje is dat als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 21 april 2015 15:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit dus, hij lijkt niet door te hebben dat ze alle 2 in het zelfde schuitje zitten. Maar dat is wel zo, ik zie dan ook niet in hoe hij dan tips kan geven.
Nu alleen nog leren dates in iets structurelers om te zettenquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yats is veel verder. Hij heeft een sociaal leven en genoeg dates. Die twee zijn niet te vergelijken.
Nee klopt, ik doelde puur op versiertips eigenlijk. Op andere vlakken kan hij zeker wat van je leren. Gaan jullie meeten?quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:46 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, je kan veel van me zeggen, maar niet dat ik niet makkelijk contacten leg, en zeker niet dat ik vrouwen aanstaar en op facebook op ga zoeken
[..]
Hetzelfde schuitje? Welk schuitje is dat als ik vragen mag?
Geen idee, ik heb het hem wel aangeboden, en dat aanbod staat wat mij betreft nog steeds. En of ik niet kan versieren? Geen idee, you tell me?quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee klopt, ik doelde puur op versiertips eigenlijk. Op andere vlakken kan hij zeker wat van je leren. Gaan jullie meeten?
Dacht dat je dat zelf vond?quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:35 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het hem wel aangeboden, en dat aanbod staat wat mij betreft nog steeds. En of ik niet kan versieren? Geen idee, you tell me?
Dat vind ik ook, al schijn ik er onbewust toch vrij aardig in te zijn. Nu alleen hints/signalen nog tijdig zien/begrijpen en daarnaar handelenquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dacht dat je dat zelf vond?
Nou Deez, kom uit die comfortzone en ga eens lekker wat drinken met Yats.
Falen in het versieren.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:46 schreef yats het volgende:
Hetzelfde schuitje? Welk schuitje is dat als ik vragen mag?
Spreek voor jezelf. Mijn ervaring is dat als je jezelf een beetje sociaal opstelt zonder verwachtingspatroon (gewoon lekker Hollands "gezellig"), je dat vaak gewoon terug krijgt. Zo niet, dan heeft iemand misschien een kutdag ofzo, nou, dat kan en mag natuurlijk, dat hebben we allemaal wel eens. Bij jou heb ik het idee dat je:quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:41 schreef Deezertje het volgende:
En wij Nederlanders zijn niet makkelijk in mensen accepteren/verwelkomen die je eigenlijk niet kent,
Ik hoop het eerlijk waar voor hemquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:07 schreef Awesome_ het volgende:
nu weet ik zeker dat deezertje een troll is
Ik ga pas wat actiever gesprekken initiëren als ik zin heb om het spelletje ''leven'' te spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |