dus?quote:Op donderdag 23 april 2015 00:19 schreef ATuin-hek het volgende:
Net op het balkon geschoten:
[ afbeelding ]
Kon ook heel mooi Jupiter inc alle 4 van de grote manen zien. Mijn telscoop mount is alleen behoorlijk crap, dus helaas niets beters dan dit weten te schieten.
[ afbeelding ]
Je kan net de banden herkennen.
Dus dan heb je een beetje een idee wat je met een goedkope telescoop kan.quote:
Je loopt maanden achter lambiekje.!quote:Op woensdag 22 april 2015 23:58 schreef Lambiekje het volgende:
http://beforeitsnews.com/(...)nd-well-3139958.html
[ afbeelding ]
Tjoh
Vind dit zo gaaf hequote:Op donderdag 23 april 2015 00:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
Kon ook heel mooi Jupiter inc alle 4 van de grote manen zien. Mijn telscoop mount is alleen behoorlijk crap, dus helaas niets beters dan dit weten te schieten.
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op donderdag 23 april 2015 00:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 april 2015 00:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Looks to me like the same people who were supposed to have died.quote:Op woensdag 22 april 2015 23:58 schreef Lambiekje het volgende:
http://beforeitsnews.com/(...)nd-well-3139958.html
[ afbeelding ]
Tjoh
Je weet dat mensen nog best wel eens op elkaar kunnen lijken?quote:Op donderdag 23 april 2015 13:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Looks to me like the same people who were supposed to have died.
Je gelooft echt niet dat het ISS bestaat? Ondanks de honderden uren beeldmateriaal van buiten en ín het station plus het feit dat je zelf het ISS kunt zien overvliegen?quote:
http://mashable.com/2015/04/16/twin-strangers-doppelganger/quote:Op donderdag 23 april 2015 13:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Looks to me like the same people who were supposed to have died.
CGI kost immers niksquote:Op donderdag 23 april 2015 14:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je gelooft echt niet dat het ISS bestaat? Ondanks de honderden uren beeldmateriaal van buiten en ín het station plus het feit dat je zelf het ISS kunt zien overvliegen?
Het is niet simpelweg even animeren wat je wil hebben en dan roepen dat het echt is. Er hebben vele duizenden mensen meegewerkt aan het ISS, er is miljarden in geïnvesteerd door talloze overheden en bedrijven. We hebben fysiek de onderdelen van het station de ruimte in geschoten. Hoe kun je dat soort zaken ontkennen? Het is net als roepen dat België niet bestaat en allemaal CGI is.quote:
Ik voorzie een topic in BNW over deze kwestie.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is net als roepen dat België niet bestaat en allemaal CGI is.
De geheime boodschap in het lied Belgie van het Goede doel.quote:Op donderdag 23 april 2015 15:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik voorzie een topic in BNW over deze kwestie.
Dank u voor deze aanvulling, mijn opmerking was sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 23 april 2015 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is niet simpelweg even animeren wat je wil hebben en dan roepen dat het echt is. Er hebben vele duizenden mensen meegewerkt aan het ISS, er is miljarden in geïnvesteerd door talloze overheden en bedrijven. We hebben fysiek de onderdelen van het station de ruimte in geschoten. Hoe kun je dat soort zaken ontkennen? Het is net als roepen dat België niet bestaat en allemaal CGI is.
quote:Op donderdag 23 april 2015 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lastig om de nutjobs tussen de sarcastici te spotten in dit topic.
quote:
Vicsims en staged events mag nu toch wel duidelijk zijn.quote:Op donderdag 23 april 2015 14:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je weet dat mensen nog best wel eens op elkaar kunnen lijken?
Ook wanneer ze dertig jaar ouder zijn.Ja,quote:Op donderdag 23 april 2015 14:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je weet dat mensen nog best wel eens op elkaar kunnen lijken?
Je gelooft je eigen ogen ook niet dus misschien kan je , jou oren gebruiken om naar een wetenschapper te luisteren!quote:Op donderdag 23 april 2015 20:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ook wanneer ze dertig jaar ouder zijn.Ja,
(I don't need a fckin wetenschepper to let me know that either,but thanks anyway)
Geloof jij eigenlijk wel in het bestaan van bijvoorbeeld de Hubble-telescoop en alle sterrenstelsels en dergelijke die er mee ontdekt zijn? Of is dat ook CGI?quote:Op donderdag 23 april 2015 20:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ook wanneer ze dertig jaar ouder zijn.Ja,
(I don't need a fckin wetenschepper to let me know that either,but thanks anyway)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |