pak er een eventuele verrekijker bij en dan word het je wel duidelijk, je kan gewoon zien dat het een man-made object gaat.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zal die kekke tracker straks es op mijn foon zetten en kijken wat ik vanavond zie. Wie weet waar we naar (hebben) zitten kijken
Heel goedquote:Op donderdag 16 april 2015 12:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zal die kekke tracker straks es op mijn foon zetten en kijken wat ik vanavond zie. Wie weet waar we naar (hebben) zitten kijken
Grote,hoog altitude militaire spyplane misschien.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee joh dommie. Een alien hologram.quote:Op donderdag 16 april 2015 13:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Grote,hoog altitude militaire spyplane misschien.
quote:Op donderdag 16 april 2015 13:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat kan niet, want iedereen met een paar simpele set instrumenten en iemand om mee samen te werken kan de afstand tot het ISS bepalen. Dat heet een driehoeksmeting.quote:Op donderdag 16 april 2015 13:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Goede spyplane als die door de eerste de beste app wordt opgemerktquote:Op donderdag 16 april 2015 13:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
En niet echt bepaald aerodynamicquote:Op donderdag 16 april 2015 15:41 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Goede spyplane als die door de eerste de beste app wordt opgemerkt
Misschien, wel tof dat Rusland, Iran, China en de rest van de wereld gewoon meespeelt door de ISS fakeplane stelselmatig door hun luchtruim te laten gaan. Had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 16 april 2015 13:44 schreef Tingo het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk idee, maar is vrij makkelijk te ontkrachten. Vliegtuigen vliegen niet op 100+km hoogtequote:Op donderdag 16 april 2015 16:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien, wel tof dat Rusland, Iran, China en de rest van de wereld gewoon meespeelt door de ISS fakeplane stelselmatig door hun luchtruim te laten gaan. Had ik niet verwacht.
Bijzaak. Misschien is het een luchtballon met straalaandrijving die bizar precies bestuurd kan worden.quote:Op donderdag 16 april 2015 17:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Klinkt als een leuk idee, maar is vrij makkelijk te ontkrachten. Vliegtuigen vliegen niet op 100+km hoogte
Een luchtballon al helemaal nietquote:Op donderdag 16 april 2015 17:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Bijzaak. Misschien is het een luchtballon met straalaandrijving die bizar precies bestuurd kan worden.
En dat ballonnetje van die redbull parachutist dan?quote:Op donderdag 16 april 2015 17:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een luchtballon al helemaal niet
Preciesquote:
quote:Op zondag 19 april 2015 19:27 schreef theguyver het volgende:
'Janeway op de koffie bij ISS'
[ afbeelding ]
De lokale sterrenwacht is meestal op fietsafstand, kun je hem in alle glorie bewonderen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:12 schreef nikao het volgende:
Afgelopen weekend weer paar keer mooi ISS kunnen zien overkomen.
Moet alleen wel een ding even rechtzetten; met een 'normale' verrekijker valt het toch tegen hoeveel detail je ziet; eigenlijk niet echt wat. Was dus iets te optimistisch wat dat betreft. (maar met je telescoop uiteraard wel gewoon)
Heb je uberhaupt geprobeerd om te begrijpen waar de vragen en antwoorden van de fotograaf over gingen? Het is overduidelijk dat die mensen daar het niet WILLEN begrijpen. Iemand post wat fancy vergelijkingen en formules zodat het lijkt alsof er moeite gedaan wordt... en NIEMAND die daar de fouten in opmerkt? Ik geef die fotograaf helemaal gelijk dat het een sectarische bende daar is..... bahquote:Op woensdag 15 april 2015 20:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Interessant dat je quote 'n persoonlijk opmerking ipv,iets nuttigs of kritische van de hele conversation.
You can't even write your own insults.
Ik ben zelf voorzien van spullenquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De lokale sterrenwacht is meestal op fietsafstand, kun je hem in alle glorie bewonderen.
Een aantal van die foto'squote:Op dinsdag 21 april 2015 20:34 schreef nikao het volgende:
[..]
Ik ben zelf voorzien van spullen![]()
[ afbeelding ]
Held, wat een prachtige foto's.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:34 schreef nikao het volgende:
[..]
Ik ben zelf voorzien van spullen![]()
[ afbeelding ]
Mooie fotos idd! Dankje.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:41 schreef nikao het volgende:
thxISS is nog wel een uitdaging met de telescope met mijn mount, maar kan eens een poging wagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |