parma heeft udinese verslagenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga anders even lekker een potje zitten mekkeren over de naam van een speler van Groningen.
Waarom mad, het maakt mij niet uit.quote:
Als ik die proppen op het veld zag bij het begin was deze ook aantrekkelijk op papier.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:22 schreef Sked het volgende:
[..]
De wedstrijd van gisteren was op papier een stuk aantrekkelijker
Wie moet er dan in de spits spelen?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom mad, het maakt mij niet uit.Dat was een mooie goal. Maar zo iemand kun je toch niet serieus blijven nemen en opstellen?
Natuurlijk kan dat wel. Kuch kuch Sigthorsson kuchquote:Op woensdag 8 april 2015 20:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom mad, het maakt mij niet uit.Dat was een mooie goal. Maar zo iemand kun je toch niet serieus blijven nemen en opstellen?
Antonia.quote:
en Feyenoord, is de club van Rotterdam. Haha, grapjassenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat zouden ze op de tribune zingen?
Geen idee, iemand anders. Zelfs Zeefuik maakte meer doelpunten. Elke A-junior gaat meer doelpunten maken dan Danny fucking Hoesen.quote:
Doet me denken aan Lukoki.quote:
Hoesen speelt in dienst van het elftal.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee, iemand anders. Zelfs Zeefuik maakte meer doelpunten. Elke A-junior gaat meer doelpunten maken dan Danny fucking Hoesen.
Ah dus het is zijn schuld dat de rest er ook niks van kan?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoesen speelt in dienst van het elftal.
Antonia is iets technischer, Lukoki is sneller. Maar allebei hebben ze ongeveer een extra been nodig om een goal te maken.quote:
De rest van Groningen scoort ook behoorlijk weinig.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoesen speelt in dienst van het elftal.
Pffff....quote:Op woensdag 8 april 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah dus het is zijn schuld dat de rest er ook niks van kan?
Je zou kunnen zeggen dat hij een signaal afgeeft.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah dus het is zijn schuld dat de rest er ook niks van kan?
Ik zou voor een boerenkoffie gaan.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:29 schreef hottentot het volgende:
Zeg jongens zal ik een koffie nemen, of nog maar een biertje?
(of beide)
Euh?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:30 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik zou voor een boerenkoffie gaan.
Nee.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Zapalarm
20:30 Bayer Leverkusen v Bayern München
Bayern zonder Robben is zoals een vogel zonder vleugels.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Zapalarm
Gezapt.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Zapalarm
Ligt er aan wat je van plan bent vanavond, als het voetbal kijken is zou ik een biertje nemen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:29 schreef hottentot het volgende:
Zeg jongens zal ik een koffie nemen, of nog maar een biertje?
(of beide)
Nee, man GRO-EXC bijzonder leuk tot nu toe,quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je van plan bent vanavond, als het voetbal kijken is zou ik een biertje nemen.
huh?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:31 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee, man GRO-EXC bijzonder leuk tot nu toe,
Misschien omdat ik een Bierdrinkende Groninger ben.quote:
Het is wel spannend maar echt goed en met veel kansen is het niet neequote:
Ben je ook bij het bierfestival vrijdag?quote:Op woensdag 8 april 2015 20:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Misschien omdat ik een Bierdrinkende Groninger ben.
Durf ik nog niet te zeggen.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben je ook bij het bierfestival vrijdag?
Wat een belabberde inschatting van GGMMquote:Op woensdag 8 april 2015 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoesen, ik weet nog dat GGMM hem als toekomstige Oranje spits zag.
helemaal niet, iedere speler van ajax hoort in oranje thuis dat weet iedereenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een belabberde inschatting van GGMM
Die snapt er niet zoveel van.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoesen, ik weet nog dat GGMM hem als toekomstige Oranje spits zag.
Die hyped graag ajacieden, net als jordi.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een belabberde inschatting van GGMM
In 1995 welquote:Op woensdag 8 april 2015 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
helemaal niet, iedere speler van ajax hoort in oranje thuis dat weet iedereen
klaasweetnietsquote:Op woensdag 8 april 2015 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Klaasweetallesquote:Op woensdag 8 april 2015 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jammer Klaas. Door deze opmerking ben je voor mij topuser af.quote:Op woensdag 8 april 2015 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |