Aldus een fan van Salamander Klöpping.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. Jij ook bedankt voor maandenlang negatief doen over PEC, hier op FOK!
Op 7 april is de stand van zaken dat Ajax is uitgevoetbald voor de prijzen, terwijl PEC nog steeds kans maakt op een prijs. En dat terwijl er eerder dit seizoen ook al een prijs is gewonnen.
De groeten uit Zwolle.
Dat doe ik ook vooral, en tussendoor lach ik jou uit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga jij maar mooi verder met paints maken.
Excelsior naar Rome!quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Überhaupt, als Excelsior die bekerfinale al haalt. Daar zit normaal max 3k volk, laten we grofweg zeggen dat ze 5k-10k fans hebben in totaal. Min of meer allemaal Feijenoorders op de tribune dan, als ze die weer toelaten met club/seizoenskaart.
Ga dan ook wel heen denk ik, altijd zeer gastvrij ontvangen op Woudestein, leuk clubje.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Graag gedaan. Jij ook bedankt voor maandenlang negatief doen over PEC, hier op FOK!
Op 7 april is de stand van zaken dat Ajax is uitgevoetbald voor de prijzen, terwijl PEC nog steeds kans maakt op een prijs. En dat terwijl er eerder dit seizoen ook al een prijs is gewonnen.
De groeten uit Zwolle.
Ik vind voetbal een mooie sport. Ik kijk graag naar mooi voetbal. Daarom was ik vroeger altijd Ajax-fan. Ik gun Ajax nog steeds het beste, maar het voetbal is al jaren niet meer om aan te zien.quote:
https://vine.co/v/eBMJexQv5vwquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Is er al een gifje van de laatste penal?
Dat gaat voorlopig ook niet veranderenquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind voetbal een mooie sport. Ik kijk graag naar mooi voetbal. Daarom was ik vroeger altijd Ajax-fan. Ik gun Ajax nog steeds het beste, maar het voetbal is al jaren niet meer om aan te zien.
Eens een ajacied, altijd ajacied.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind voetbal een mooie sport. Ik kijk graag naar mooi voetbal. Daarom was ik vroeger altijd Ajax-fan. Ik gun Ajax nog steeds het beste, maar het voetbal is al jaren niet meer om aan te zien.
Vertel JR, waarom niet?quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat voorlopig ook niet veranderen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Aldus een fan van Salamander Klöpping.
En dan PEC Europa in.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:04 schreef Joosie200 het volgende:
Doe maar..
[ afbeelding ]
versus
[ afbeelding ]
Doe ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |