quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ff een lekker kappie met roomboter naar binnen schuiven
Ja, roomboter en dan een beetje grofgemalen zeezoutquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ff een lekker kappie met roomboter naar binnen schuiven
Ophouden nou jaquote:Op woensdag 8 april 2015 00:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, roomboter en dan een beetje grofgemalen zeezout
Ik heb ovenbitterballen, valt niks tegen
Vervelendquote:Op woensdag 8 april 2015 05:29 schreef Molo het volgende:
5 uur slaap is best genoeg vond mijn hoofd
Dat wordt een middagtukje doen(werk vanmiddag thuis dus dat scheelt
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Pietverdriet op 08-04-2015 08:37:31 ]In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Boemeltje, dat klinkt als een lieve koosnaam,quote:Op woensdag 8 april 2015 08:28 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn boemeltje reed vanmorgen ook.
[/nutteloze post]
Ik zal het maar niet gaan gebruiken bij Anna. Ik denk dat ik dan wel een paar maanden op de bank slaap.quote:Op woensdag 8 april 2015 08:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Boemeltje, dat klinkt als een lieve koosnaam,
Boemeltje, kan ik nog een kopje koffie krijgen?
Boemeltje, wat wil je eten vanavond?
De avonduren van Boemeltje en Bim
Tis niet jouw schuld. Jij doet je bestquote:
Ja babynachtenquote:Op woensdag 8 april 2015 08:51 schreef kwakz0r het volgende:
wat rot dat je zo weinig geslapen hebt Bluezz, is dat iets dat bij je hoort zeg maar, of is er een onderliggende kwestie?
hier prima nacht, half elf naar bed, vier uur kind gevoerd, kwart over zeven eruit. ik word tegenwoordig ook vaak wakker s nachts als baby helemaal niet huiltsoort fantoom waakslaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |