quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen met die kop van jou

Cyberpesten dit! Maak een tr. Doordat ze een lui oog en een hazenlip heeft is ze nog niet verstandelijk beperkt.quote:

Jij weet niet eens hoe ik eruit zie. Jij kijkt alleen maar naar alles wat met eten te maken heeft.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen met die kop van jou

Extince en sommige dingen uit Zwolle zijn wel oke.quote:

Nu blaas je wel hoog van de toren. Je bent over het paard getild loper.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mex weet daardoor hoe hij met dames om moet gaan.
Hij snapt deze grap.

Tijd dat de scheids gaat voor..quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef hottentot het volgende:
Is maar goed dat de scheids een kaart trekt, dit verzacht de pijn altijd onmiddellijk.

Nee, absoluut niet.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Extince en sommige dingen uit Zwolle zijn wel oke.

Heb er meestal ook niet veel mee, maar dit werd vaak opgezet, op de groene boulevard in Vlissingen, jonko's erbij in de auto, nostalgiequote:
 ..
..

Redelijke counterquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe ik eruit zie. Jij kijkt alleen maar naar alles wat met eten te maken heeft.

Die ken ik ook nog eensquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ben nu hiphop uit Vlissingen aan het luisteren. Een van de leden van die groep noemt zichzelf Neger R. de Vries, geweldig.

Ook zo gelachen om de Kwis?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tijd dat de scheids gaat voor..
[ afbeelding ]

Dan verschillen wij van meningquote:

Geen HARRIS?quote:

Net iets te hoge grapdichtheid.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu blaas je wel hoog van de toren. Je bent over het paard getild loper.

Extince..... vreselijk..quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Extince en sommige dingen uit Zwolle zijn wel oke.
Daar blijft het ook wel bij.

0118-vier?quote:

In z'n oude tijd was ie wel prima, alleen op een gegeven moment ging hij dingen doen die nergens op sloegen.quote:

Dat is één manier om het te zeggen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan verschillen wij van mening

Ik wilde je schaakmat zetten.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Net iets te hoge grapdichtheid.

Niet geklikt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:12 schreef Kopsterk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)usie_commentaar.html
Eerste dumpert filmpje dat ik echt grappig vind.

quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is één manier om het te zeggen.
Een andere manier zou zijn dat jij een idioot met wansmaak bent en ik niet.

Spraakwater blijft lekker.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In z'n oude tijd was ie wel prima, alleen op een gegeven moment ging hij dingen doen die nergens op sloegen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |