Ze zeggen altijd dat veel humor een goede manier is om aan de vrouw te komen.quote:

Nee. Hij heb geen overzicht.quote:

Ze is verstandelijk beperkt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat veel humor een goede manier is om aan de vrouw te komen.
Jij, Sked en ik begrijpen dus niet hoe ik aan mijn vriendin ben gekomen.

Misschien viel ze op je schaakkwaliteit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat veel humor een goede manier is om aan de vrouw te komen.
Jij, Sked en ik begrijpen dus niet hoe ik aan mijn vriendin ben gekomen.

Voordat jij die grap maakte had ik die grap al meerdere malen gemaakt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet mijn grappen over de vriendin van geo4kant jatten aub.

Dan snap ik niet waarom ik nooit eredivisie heb gespeeld uiteindelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit. Geniale voetballers zijn doorgaans onbegrepen.

Wat een leuke grap!quote:

Ik ben nu hiphop uit Vlissingen aan het luisteren. Een van de leden van die groep noemt zichzelf Neger R. de Vries, geweldig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:08 schreef hottentot het volgende:
Is er nog iemand die de wedstrijd volgt, of zit iedereen clips op youtube te luisteren?

Mex heeft een goede korte rokade in huis.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien viel ze op je schaakkwaliteit.

Nederlandse hiphopquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ben nu hiphop uit Vlissingen aan het luisteren. Een van de leden van die groep noemt zichzelf Neger R. de Vries, geweldig.

Mex weet daardoor hoe hij met dames om moet gaan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Misschien viel ze op je schaakkwaliteit.

Zou er niet op rekenen met die kop van jouquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien krijg ik ook wel een vriendin nu

Uiteraardquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mex weet daardoor hoe hij met dames om moet gaan.
Hij snapt deze grap.

Oude Osdorp Possequote:

quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen met die kop van jou

Cyberpesten dit! Maak een tr. Doordat ze een lui oog en een hazenlip heeft is ze nog niet verstandelijk beperkt.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |