Maar... maar... deze schitterende wedstrijd dan...quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga even een paar uurtjes slapen.
Zoals gewoonlijk overdrijf je weer eens schromelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je er al een gifje van gemaakt voor het succesvolle Tapia-topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:27 schreef KingRoland het volgende:
Godverdomme RolandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok nu ben je te ver gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig heb ik niet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nachtdienst strugglesquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga even een paar uurtjes slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |