Toen onze eerste geboren werd stond Nederland aan het begin van een hittegolf. Temperaturen in ons toenmalige appartement bereikten 29 graden celcius. De baby sliep gewoon in het romper in haar wiegje. Meer was echt niet nodig. Kruiken hoef je in ieder geval niet te gebruiken dan, dat scheelt.quote:Op donderdag 16 april 2015 15:44 schreef Minarosa het volgende:
Ergens in juni wordt onze baby geboren en daarna volgt hopelijk een mooie zonnige zomer. Er is alleen een nadeel: wij slapen op zolder, onder een schuin dak waar de zon overdag op staat. Het wordt daar flink warm. Voor ons geen probleem, normaal gesproken slapen we 's nachts met twee ramen tegenover elkaar open zodat het lekker doortocht, maar met baby in de wieg ernaast kan dat niet. De baby heeft ook een ledikantje in de koelste kamer van het huis, een verdieping lager. Ik zou hem in het begin, de eerste paar maanden, wel heel graag 's nachts bij ons laten slapen. Maar die warmte... Ja het is natuurlijk niet altijd heet, maar als de zon lekker schijnt dan wordt het al snel broeikassig. Zou koelen met airco voordat hij in de wieg gaat liggen een optie zijn en dan uitzetten als hij in bed ligt? Of andere ervaringsdeskundige tips?
![]()
Ik klik ze niet op het hoofd vast maar ik til het haar een stukje op wanneer ik het vastklik en stop m'n vinger eronder. Snapt u het nogquote:Op maandag 20 april 2015 10:28 schreef Amsel het volgende:
Iemand tips voor speldjes in babyhaar? Het wordt lang, hangt voor haar ogen, maar knippen Is nog geen optie en die standaard speldjes die je openklikt doen in mijn herinnering hartstikke pijn - omdat je erop moet duwen om ze open te klikken en dan duw je dus op het hoofdje.
[ afbeelding ]
Iemand ideeën? Een paasei-band is een no go
Heel nuttig! Kindje vangt voorop echt veel wind, en het waait nogal eens hard in dit land, zou dat dus zeker aanradenquote:Op woensdag 22 april 2015 10:16 schreef Amsel het volgende:
Nieuwe vraag!
Windscherm voor het kinderzitje voor op de fiets, nuttig of overdreven?
Afhankelijk van hoeveel je fietst, en of je door-weer-en-wind fietst, of alleen als het lekker weer is, denk ik.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:16 schreef Amsel het volgende:
Nieuwe vraag!
Nuttig! De mijne zat altijd heel moeilijk te kijken bij wind in de buggy, achter t schermpje op de fiets was hij vrolijk aan het rondkijken.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:16 schreef Amsel het volgende:
Nieuwe vraag!
Nuttig! De wind is best fris in zo'n snoetje.quote:Op woensdag 22 april 2015 10:16 schreef Amsel het volgende:
Nieuwe vraag!
Ja! Ik had er 1 van de Kruidvat, maar van de Prenatal is ook prima.quote:Op donderdag 23 april 2015 09:46 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn baby lanceert zichzelf uit de TrippTrapp door zich af te zetten. Dus.. tuigje nodig. Het Stokke tuigje is 40 euro. Weet iemand hier of die universele tuigjes ook aan de TrippTrapp passen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |