Ik denk t niet. Het is zo'n pop-up ding, dus een rond pakketje van een cm of 40(?) doorsnee, 15-20 cm dik. Wij hebben de kleine (baby)Deryan. Er is ook nog een peuterversie, die is nog groter natuurlijk...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:53 schreef Cholula het volgende:
Ingee waar is hij in de aanbieding?
Is dat ding klein genoeg om in mijn handbagage trolley te stoppen?
Die zit er bij. Een zichzelf opblazend matje.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
maar er mot toch nog een matrasje in dan?
Ah, dat is wel handig!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:08 schreef laziness het volgende:
[..]
Die zit er bij. Een zichzelf opblazend matje.
Campingbedje in de tent past hier echt niet, en baby/dreumes los in de tent = ontsnappingsgevaar (hij weet hoe de ritsen werken)quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:07 schreef laziness het volgende:
Wij gebruikten hem ook als we een avondje bij iemand op bezoek gingen. En in een hotelkamer gebruikten we 'm ook.
Tentje in een tent hebben we dan juist weer niet gedaan
maar zo'n babyslaaptent heeft toch ook ritsen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:14 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Campingbedje in de tent past hier echt niet, en baby/dreumes los in de tent = ontsnappingsgevaar (hij weet hoe de ritsen werken)
V40quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga wel voor een gewoon campingbed trouwens, wil 'm toch gaan gebruiken voor als we een lange dag weg hebben (zoals een familiefeest ofzo) en dan hebben we altijd onze Vulva V40 mee. Alle plekken waar we op de fiets kunnen komen (ouders enzo) hebben al babybedden staan
Daarbij gaan we 'm waarschijnlijk ook als buitenbox gebruiken straks, als manlief aan 't klussen is op z'n papadag
ik vraag me ook af of jouw man wel in een tentje pastquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
V40.
Wij hebben nu een insignia, daar past ons halve huis in.
Kamperen is hier overigens een scheldwoord.
Niet in zo'n Deriyan iigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vraag me ook af of jouw man wel in een tentje past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |