Jep. Ben bijna bij aflevering 8 van seizoen 1, gisteren begonnen. Ik vind het best wel leukquote:
Joah vond het ook best tof.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Ben bijna bij aflevering 8 van seizoen 1, gisteren begonnen. Ik vind het best wel leuk
Oh ik hou er wel vanquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Joah vond het ook best tof.
Alleen dat gezeur soms, omgawd
Ben er mee gestopt, kon de drama niet meer aan.
Wat versta jij onder alles?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon zorgen dat je alles mag in je relatie. No stress, no struggles.
Goed punt wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik hou er wel vanMaar ik zie wel, zolang ik het leuk vind ga ik kijken. Zodra ik het niks meer vind stop ik er gewoon weer mee
Ik pak het dan vast na een tijdje wel weer op.
Mooi, wanneer kom je langs?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon zorgen dat je alles mag in je relatie. No stress, no struggles.
Surgémonquote:
Jij hebt geen baard.quote:
Uhm, genoegquote:
Uhm sowieso een aantal waarbij ik op nieuwe afleveringen wacht (Game of Thrones, Orange is the New Black, Lilyhammer, American Horror Story).quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Jij hebt zeker een gigantische pile of series doe je verder moet kijken?
Dacht dat je niet van baarden hield omdat je mij steeds als IS'er uitmaaktequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij hebt geen baard.
[..]
Uhm, genoeg.
Oh, dat is te overzien inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm sowieso een aantal waarbij ik op nieuwe afleveringen wacht (Game of Thrones, Orange is the New Black, Lilyhammer, American Horror Story).
Maar ik moet nog verder kijken: Modern Family, Vampire Diaries, Lost (maar ga ik denk ik niet doen) en House. Valt best meeEn die eerste 2 wacht ik tot het op Netflix staat, ik heb genoeg om voor de rest te kijken.
Relaxt, beetje nommen,beetje tentamens maken, jeweetquote:
U so srsquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dacht dat je niet van baarden hield omdat je mij steeds als IS'er uitmaakte
FL zijn baarddromen heb ik kapot gemaakt en gewoon gezegd dat die dichte groei niet meer komt, hopelijk kun je er mee levenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
U so srs.
Bah, ik hoef geen man zonder baard. FL leeft op het randje hoor.
Klinkt chill. Bezig met eten maken op dit momentquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Relaxt, beetje nommen,beetje tentamens maken, jeweet
En met u
Ik kan ook zelf dingen constateren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
FL zijn baarddromen heb ik kapot gemaakt en gewoon gezegd dat die dichte groei niet meer komt, hopelijk kun je er mee leven
Wat staat er op het menu dan kok Surgequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klinkt chill. Bezig met eten maken op dit moment
Ondertussen muziekje aan, jwz
Dan pak ik z'n broer wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
FL zijn baarddromen heb ik kapot gemaakt en gewoon gezegd dat die dichte groei niet meer komt, hopelijk kun je er mee leven
Ik ben wraps aan het makenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat staat er op het menu dan kok Surge
Lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben wraps aan het maken
Simpel, maar zo goddelijk
Ik gebruik zelf rundergehaktquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lekkermet kip en chilisaus enzo ja
Beter zeg je iets over FL's kuifquote:
Die foto zag er echt niet uitquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter zeg je iets over FL's kuif
Te late edit. Kut.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter zeg je iets over FL's kuif
Welke foto? Zag het op TC zondagquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die foto zag er echt niet uitgodverdomme man, leek wel een pot, of die van die film met dat sperma in der haar..
Zijn familie he, allemaal volle baarden. Goed zaad daar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2 keer zo'n fout maken..had je slimmer ingeschat
En dan kies je voor FLquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn familie he, allemaal volle baarden. Goed zaad daar.
Ik zou het niet weten, ik laat hem altijd richting mij komen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn familie he, allemaal volle baarden. Goed zaad daar.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
Moet hem eigenlijk ook eens kebab laten halen.
Wat?quote:
Tell me morequote:
Omg ze hebben vacatures openstaanquote:
Op hun FB staat wel een openingsdatumquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Een daghoreca concept zonder alcohol en met openingstijden van 10.00-19.00 uur.
En het is nog niet eens bekend wanneer dat open gaat. + een hipster mokkel.
Meh.
22 april.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Een daghoreca concept zonder alcohol en met openingstijden van 10.00-19.00 uur.
En het is nog niet eens bekend wanneer dat open gaat. + een hipster mokkel.
Meh.
Solliciterenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omg ze hebben vacatures openstaan
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus mijn cesar salad is me een partij schraal, veranderd dus bij de appie.. niet goed gekeken
tegenvaller
Delft-Amsterdam is wel een eindjequote:
Normaal had je best veel kip, die penne, aardappel, sla en nog wat dingen.. nu heb ik ja.. gekke blanke stengels, weinig kip, mega veel appel en sla en nog iets groens wat ik niet herken.. maar appel en kipquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]Wat dan? Ik koop die ook wel eens.
Echt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Normaal had je best veel kip, die penne, aardappel, sla en nog wat dingen.. nu heb ik ja.. gekke blanke stengels, weinig kip, mega veel appel en sla en nog iets groens wat ik niet herken.. maar appel en kip
Penne?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Normaal had je best veel kip, die penne, aardappel, sla en nog wat dingen.. nu heb ik ja.. gekke blanke stengels, weinig kip, mega veel appel en sla en nog iets groens wat ik niet herken.. maar appel en kip
Niet zelf een salade makenquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus mijn cesar salad is me een partij schraal, veranderd dus bij de appie.. niet goed gekeken
tegenvaller
Ja I know maar dat zat er toch niet in?quote:
En ei.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Je had toch alleen bij de caesar salade, aardappelen + croutons + kaas + kip + saus?
Ohja en ei inderdaadquote:
"bij ons"quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij ons wel hoor, deze
[ afbeelding ]
en ei ook ja, zit hier ook niet in..
Yepquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb hem vaak genoeg gekocht om zeker te weten dat dat er nooit in zat.
Valt meequote:Op dinsdag 7 april 2015 18:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Delft-Amsterdam is wel een eindje
35% jonguhquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ze in de bonus zijn wil ik het nog wel eens kopen.
Ja voor een keertjequote:
Of dat. Maar dat hebben ze hier niet zo vaak met die maaltijdsalades. Hier is het meestal verse pizza's, half liter pakjes melk en brood ('s avonds) wat afgeprijsd wordt.quote:
Die verse pasta's zijn ook lekker trouwens, vooral carbonara.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of dat. Maar dat hebben ze hier niet zo vaak met die maaltijdsalades. Hier is het meestal verse pizza's, half liter pakjes melk en brood ('s avonds) wat afgeprijsd wordt.
Dan kom je over 2 dagen langs.quote:
I dunno, denk t nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mja true.
Oh, ga je mee naar Action Bronson?
Bartquote:
Opzich wil ik die wel eens proberen van de AH maar vind het zo duur.. en ik weet eigenlijk al dat ik er niet genoeg aan heb.quote:
Hier zijn ze vaak wel met 35% kortingquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Opzich wil ik die wel eens proberen van de AH maar vind het zo duur.. en ik weet eigenlijk al dat ik er niet genoeg aan heb.
Mweh. Mits echt in het vak gezet op die dag, en dan is het alsnog "te doen". Niet meer dan dat.quote:
Ik vind dit niet ethisch verantwoord gezien de huidige stand van zaken.quote:
Zal er eens oplettenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier zijn ze vaak wel met 35% kortingMoet binnenkort maar eens een groter bakje meenemen als er korting op zit.
Zo klinkt het alsof je kinderen hebtquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal er eens opletten
Al wil ik binnekort met het gezin eigenlijk naar Sakhana in Eindhoven, lekkere sushi toko
Ben dus niet de enige die dat dachtquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof je kinderen hebt![]()
!!!!!quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:07 schreef Amarantha het volgende:
Moet ik Roald volgende maand nog klappen geven namens iemand?
Niks mis mee, ff een keer je handtussen je bovenbeen en je zweterige ballen doen en dan die lucht opsnuiven. Zo doen wij mannen dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Klopt hij heeft zich al 2 weken niet meer gedoucht
quote:
wow jullie zijn grappig johquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Klopt hij heeft zich al 2 weken niet meer gedoucht
Hier nog een.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige die dat dacht
Hoppa, paar jaar verder in de tijd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier nog een.
Hard gegaan hoor, LB en Geo. Pfff.
Asjeblieft niet.. mijn grootste angst.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof je kinderen hebt![]()
Dacht dat je naar Fantasy Island ging? Of heb je voor de gein op deelnemen geklikt?quote:
Nee ging per ongeluk. Ga in juli wel naar Freefestival. Thuiswedstrijd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht dat je naar Fantasy Island ging? Of heb je voor de gein op deelnemen geklikt?
Doe eens gek.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind dit niet ethisch verantwoord gezien de huidige stand van zaken.
He poepiequote:
Vertel dat je vrouw maar.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier nog een.
Hard gegaan hoor, LB en Geo. Pfff.
Wat ga je doen?quote:
Stom hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:11 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ging per ongeluk. Ga in juli wel naar Freefestival. Thuiswedstrijd.
DrFoots heeft ook.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een andere gehad of gezien, maar sowieso cola cola >
Ah oke, uitzondering dan want DrFoots is lekkerquote:
Beetje gaar, maar gelukkig nog drie werkdagen om weer bij te komen.quote:
Neem je dan een tictac voor het stappen, voor de adem..quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Met mijn broertje naar een gratis technofeest in Amsterdam bij de Westergas.
Sweeeeetquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Met mijn broertje naar een gratis technofeest in Amsterdam bij de Westergas.
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Beetje gaar, maar gelukkig nog drie werkdagen om weer bij te komen.
Haha nee Geo ga niet aan de pillenquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neem je dan een tictac voor het stappen, voor de adem..
[ afbeelding ]
Wakker gelegen terwijl ik moest slapen.quote:
Ik ken datquote:
Let je wel op dat je geen burn out krijgt schatjequote:Op dinsdag 7 april 2015 19:45 schreef Ro-ald het volgende:
Morgen helaas weer werken na 5 dagen weekend.
Donderdagavond alweer weekend.
Nooit stress hier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Let je wel op dat je geen burn out krijgt schatje
Wat doe jij in je leven dan?quote:
Vanaf vrijdag een hele week vrijquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:45 schreef Ro-ald het volgende:
Morgen helaas weer werken na 5 dagen weekend.
Donderdagavond alweer weekend.
Nice vrijdag mooie weertje Gquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag een hele week vrij
Vrijdag waarschijnlijk bbqenquote:
Vrijdag vind ik het wel een idee, want 21 graden.. maar ik rook vandaag gewoon al een bbqquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is ook 2 maanden vooraf gepland, hebben we wel geluk. Al weet ik niet of ik nog zo lang blijfquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrijdag vind ik het wel een idee, want 21 graden.. maar ik rook vandaag gewoon al een bbqdat is toch wel een beetje te
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:05 schreef DrNick het volgende:
Ik ga weer eens wat muziek kopen.Dacht platenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Die van mijquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wil weer eens een leuke bibiotheek hebben
quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:05 schreef DrNick het volgende:
Ik ga weer eens wat muziek kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Netsky everyday remix is goedquote:
Ja die ik tofquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:21 schreef Geo4kant het volgende:
Binnekort eens mijn bad ass breaking bad shirt aan doen, heb ik te weinig aan.
Seriously?quote:
Ga in het weekend wel even een paar afleveringen kijkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:29 schreef FL_Freak het volgende:
Roald ga kijken aub deze serie is zoooo fucking vet
Game of Thrones is ook gewoon erg goed.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
DUS ALS IEDEREEN HET LEUK VIND MOET IK HET OOK LEUK VINDEN? NET ZOALS GAME OF THRONES!!!!!!
Je vraagt of wij het leuk vinden. Zo'n geniale serie niet leuk vindenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
DUS ALS IEDEREEN HET LEUK VIND MOET IK HET OOK LEUK VINDEN? NET ZOALS GAME OF THRONES!!!!!!
GTST is ook goed geacteerd hoor :Squote:Op dinsdag 7 april 2015 20:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Game of Thrones is ook gewoon erg goed.
En dat terwijl ik die soort fanta niet zo super vind en middeleeuwen ook al niet.. toch vind ik het boeiend.
Het is gewoon erg goed geacteerd.
Ik kan dit echt niet met series als die. Wanneer een serie zo'n sterke indruk op mij achterliet dan kan ik geen tweede keer meer kijken. De eerste indruk wil ik graag gewoon zo houdenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ga hem nog een keer overnieuw kijken binnekort
Ik heb niet gezegd dat ik het niet leuk vind.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je vraagt of wij het leuk vinden. Zo'n geniale serie niet leuk vinden
Ik zeg dat ook nergensquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik het niet leuk vind.
Ja, dat snap ik wel. Omdat je het niet meer kunt nabootsen dat gevoel en misschien je eerder stoort aan dingen.. maar dat is ieder voor zichquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik kan dit echt niet met series als die. Wanneer een serie zo'n sterke indruk op mij achterliet dan kan ik geen tweede keer meer kijken. De eerste indruk wil ik graag gewoon zo houden
Ik weet niet of je het snapt
Doe danquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Over breaking bad gesproken, wou je nog wat sturen Geo
Al had ik er minder problemen mee bij Star Trek Enterprise. Op een of andere manier kon ik die een sutk of 5 keer zien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel. Omdat je het niet meer kunt nabootsen dat gevoel en misschien je eerder stoort aan dingen.. maar dat is ieder voor zich![]()
Ook al is de beveling niet hetzelfde, wil ik hem toch ooit terug zien.
Kijk dan op whatsapp vrindquote:
Staat wel in m'n top 3quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:32 schreef Lt.Surge het volgende:
BB is okay, maar niet zo geweldig als mensen je vaak willen doen geloven imho.
The 100.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
Welke series zijn jullie nu aan het volgen?
Nashville.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
The Flashquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:34 schreef Ro-ald het volgende:
Doen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moet nog halverwege seizoen 1 verder met deze serie.
Dexter eerste 3 seizoenen en How I met your motherquote:
Gaat het zeker worden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik vond het eerst nogal soap serie met sci fi dus hoop dat het echt beter wordt.
Wie?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:49 schreef Amarantha het volgende:
Wel tof voor Michiel Huisman dat hij van films zoals Costa het heeft geschopt tot grote Amerikaanse series
Ik werk niet op een kinderboerderij?quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh nee, jij werkt bij de kinderboerderij he.. genoeg chicks daar
quote:
Nashvillequote:Op dinsdag 7 april 2015 20:51 schreef Amarantha het volgende:
Zit in Nashville, Game of Thrones en Orphan Black.
En dit is net zijn begin. Ik weet zeker dat hij heel groot gaat worden in Amerika.
Ik kijk het nuquote:
Kut is dat welquote:
Ik weet niet waarom maar paar afleveringen gezienquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk het nuBest leuk. Ik vind het echt wel netjes van Michiel dat hij meteen in 3 grote series terecht kan met een vaste rol
Ik heb in iets meer dan 24 uur 9 afleveringen gekekenquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar paar afleveringen gezien
Die jonge blonde kuthoerquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb in iets meer dan 24 uur 9 afleveringen gekeken
Ja echt verschrikkelijkquote:
Eerste natuurlijkquote:
Tegelijkquote:
jij hebt ook een raar hoofdquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef Geo4kant het volgende:
Hayden Pannentnentintierrree..
the Cheerleader..
Ik weet niet, ik vind haar maar een raar hoofd en ook een raar lichaam hebben. Lelijk is ze niet maar toch.
Yep maar die arrogante chick man man manquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die onderste is schattig
[ afbeelding ]
Haha. Ik weet ook nog niet zo goed wat ik van haar moet vinden in Nashville maar ze wordt vast nog wel leuker -hoop ik-. Na 9 afleveringen zou ik wel zeggen dat het een bijzonder meisje is jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yep maar die arrogante chick man man man
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is je tweeling broer man, je lijkt sprekend
Originaliteit krijg je van mij een 10quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
Ro-ald ro-ald.. heb je nog je masker op? Oh wacht het is je..
Such belediging wowquote:
Ik ben ook geen indoquote:
Sowiesoquote:
Ben ik inmiddels van je gewendquote:
Jij ook. Had echt niet gedacht dat je al 43 zou zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
Zij ziet er pas jong uit voor der leeftijd
Ik wens u veel goeds toequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef Amoeba het volgende:
Ik vier de overwinning, en hef de fles Hertog Jan ten hemel.
Dat gaat weer een random dronken show worden straks.quote:
Beter.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat gaat weer een random dronken show worden straks.
Nicequote:Op dinsdag 7 april 2015 23:04 schreef Amoeba het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat dit hertentamen van zo'n leien dakkie ging.
Leuk man.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:04 schreef Amoeba het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat dit hertentamen van zo'n leien dakkie ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |