Dan kan ik niet.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:15 schreef HeatWave het volgende:
R&P / [BBQ-meet] Onvergetelijke Hittegolf in het Vondelpark 16-5
Spam.
Dan kan ik niet, jonguhquote:Op woensdag 8 april 2015 13:15 schreef HeatWave het volgende:
Spam.
Als je het een maandje opschuift kan ik welquote:
Tis niet aan mij he, tis het idee van Inolviquote:Op woensdag 8 april 2015 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je het een maandje opschuift kan ik wel
Het is wel samen bedacht, maar op deze manier kan ik altijd de OP bijwerken, normaal kan dat na een tijd niet meer als userquote:
Owquote:Op woensdag 8 april 2015 13:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis niet aan mij he, tis het idee van Inolvi.
Maar dan doen we toch gewoon nog een meeting tegen die tijd?quote:
Met de groeten uit Spanje danquote:Op woensdag 8 april 2015 13:15 schreef HeatWave het volgende:
Spam.
Lijkt me een puik plan, want Vondelpark.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dan doen we toch gewoon nog een meeting tegen die tijd?.
Daarom, ik zit er in de zomer echt wel vaker dan 1 keerquote:Op woensdag 8 april 2015 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lijkt me een puik plan, want Vondelpark.
En die van mijquote:
Misschien is ze alweer oud nieuws?quote:Op woensdag 8 april 2015 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En die van mij
Nog steeds trouwens
Je kijkt te weinig soaps. Het een sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 8 april 2015 13:32 schreef stbabylon het volgende:
?Ik vind dochter een veel betere speculatie dan neukertje
quote:Op woensdag 8 april 2015 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je kijkt te weinig soaps. Het een sluit het ander niet uit
Oh dat zeker, niet meer gedaan sinds seizoen 1 van gtstquote:Op woensdag 8 april 2015 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Holy fuckquote:Op woensdag 8 april 2015 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Disturbing, this is....quote:Op woensdag 8 april 2015 13:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ach, dat gebeurt ook in actie/fantasyseries (tenminste, bewust met je broer)quote:Op woensdag 8 april 2015 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
Iemand moest het zeggen
En het is gewoon echt een ding in mijn favo soap
Eerst vader doet het met dochter (die dan nog niet weet dat hij haar vader is. Hij weet het wel) Later weet ze het wel en doet ze het bewust met haar broer
Dat lijkt me.quote:Op woensdag 8 april 2015 13:25 schreef stbabylon het volgende:
Help jij je dochter met haar kinderfeestje?
Ik ga ook even in de patio zitten met een biertje, heerlijk zonnetjequote:Op woensdag 8 april 2015 16:23 schreef Juup© het volgende:
Zo klaar met werken in en om het huis, tijd voor een koel biertje
quote:Op woensdag 8 april 2015 16:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga ook even in de patio zitten met een biertje, heerlijk zonnetje
Sterkte alvast voor morgenochtendquote:Op woensdag 8 april 2015 17:14 schreef stbabylon het volgende:
Tijd voor een feestje van de oud-werkgever/opdracht. Echte gratis bier en voer. Wel tot laat in Amsterdam, dus morgenochtend wordt nog 'leuk'.
Hier waait het altijd. Immer.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zon![]()
Geen wind![]()
Koud biertje![]()
Geen gezelschap
Veel plezier ermeequote:
En dan kom je op het moment dat er weinig tot geen leven hier isquote:
Dit is de 9 tot 5 slowchat, gesloten in het weekendquote:Op woensdag 8 april 2015 18:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan kom je op het moment dat er weinig tot geen leven hier is
Biertje is op, tijd om lekker te gaan koken
He verdoriequote:Op woensdag 8 april 2015 18:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn bier is voorlopig nog niet op, maar ik ga zo meteen toch maar eens eten maken denk ikquote:Op woensdag 8 april 2015 18:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Leffe bruin of blond, Duvel of Hoegaarden heb ik voor jequote:
Leffe blondquote:Op woensdag 8 april 2015 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leffe bruin of blond, Duvel of Hoegaarden heb ik voor je.
Ik heb na vandaag 5 dagen vrijquote:Op woensdag 8 april 2015 18:47 schreef xBubbles het volgende:
Ik ga vieren dat ik na vrijdag 6 dagen vrij heb
Yupquote:
Ugh, stiekem jaloersquote:Op woensdag 8 april 2015 19:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
YupLekker naar het strand, en wandelingen maken langs de kliffen. Misschien een bootje huren met wat vrienden
Dat soort opmerkingen maakt mij altijd zwaar nieuwsgierig.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:12 schreef Juup© het volgende:
Tering mijn leven is de laatste eigenlijk (op sommige puntjes na) veel TE goed, ben ik niet gewend
Dat kanquote:Op woensdag 8 april 2015 19:14 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen maakt mij altijd zwaar nieuwsgierig.
Heej een vrouw met een plaatje op haar armquote:Op woensdag 8 april 2015 19:14 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen maakt mij altijd zwaar nieuwsgierig.
Yes sirquote:Op woensdag 8 april 2015 19:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heej een vrouw met een plaatje op haar arm
Snap ikquote:
Fijnquote:Op woensdag 8 april 2015 19:16 schreef Juup© het volgende:
Om even inhoudelijk in te gaan op jouw nieuwsgierigheid, door omstandigheden heb ik een aantal minder fijne jaren achter de rug. Pas 4e kwartaal vorig jaar had ik voor mijn gevoel alles goed geregeld, en nu geniet ik van het leven
I.d.d.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:17 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Fijn
Genieten van het leven is belangrijk
Zuipschuitquote:Op woensdag 8 april 2015 19:19 schreef Samzz het volgende:
Ik schenk mezelf eens een welverdiende slok wijn in.
Papaquote:Op woensdag 8 april 2015 19:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
I.d.d.
Even nieuwsgierigheid, wat betekent het "symbool c.q. karakter" op jouw arm?
Rood of wit?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:19 schreef Samzz het volgende:
Hoiquote:
Roodquote:Op woensdag 8 april 2015 19:20 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Papa. Heb ik in 2013 laten zetten, toen was het 17 jaar geleden dat mijn vader is overleden
[..]
Rood of wit?
Tuurlijk, tis prachtig hierquote:
Cheersquote:Op woensdag 8 april 2015 19:19 schreef Samzz het volgende:
Oh heerlijkquote:Op woensdag 8 april 2015 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rood. Fles wijn gekregen van m'n werkgevers.
Wauw! En waar is hier?quote:Op woensdag 8 april 2015 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk, tis prachtig hier
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 april 2015 19:20 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Papa. Heb ik in 2013 laten zetten, toen was het 17 jaar geleden dat mijn vader is overleden
As toevoegen is in NL ook niet toegestaan, dacht ik. Maar ik weet niet eens waar je je tattoo hebt laten zettenquote:Op woensdag 8 april 2015 19:23 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Zo heb ik vorig jaar een door mezelf ontworpen plaatje op mijn linkerschouder laten zetten, bij de inkt werd as van mijn vader toegevoegd (het is meer symbolisch want de as is eigenlijk te dik om geïnjecteerd te worden door de naalden). Het zijn de sterrenbeelden van mijn ouders.
Foto van die van jou dan.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:23 schreef rhubarbje het volgende:
Hey waar komen al die nieuwe steeds vandaan? Heeft weer iemand een TT over tieten gemaakt?
Mooi ideequote:Op woensdag 8 april 2015 19:23 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Zo heb ik vorig jaar een door mezelf ontworpen plaatje op mijn linkerschouder laten zetten, bij de inkt werd as van mijn vader toegevoegd (het is meer symbolisch want de as is eigenlijk te dik om geïnjecteerd te worden door de naalden). Het zijn de sterrenbeelden van mijn ouders.
Pretty!quote:
Daar ben je 10 jaar te laat voorquote:
Niet in NL (in België, en daar mocht het eigenlijk ook niet, maar vrienden e.d.quote:Op woensdag 8 april 2015 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
As toevoegen is in NL ook niet toegestaan, dacht ik. Maar ik weet niet eens waar je je tattoo hebt laten zetten.
Mwa, weet niet of as wel echt steriel is, niet genoeg verstand van verbranding daarvoorquote:Op woensdag 8 april 2015 19:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet in NL (in België, en daar mocht het eigenlijk ook niet, maar vrienden e.d., want daar mag het om voor mij niet begrijpelijke redenen i.d.d. niet. De as is per definitie steriel door de hoge temperaturen in de oven, maar goed Nederland is een land van veel onzinnige regeltjes vind ik
Ja, je bent ook nog maar net op FOK! en zoquote:
Te laat. Staat er toch?quote:
Ja echt waar hoor, ik lieg nietquote:Op woensdag 8 april 2015 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je bent ook nog maar net op FOK! en zo.
Ja behalve dan als die as ook nog maar iets anders aan heeft geraakt voor ie in jouw lijf gingquote:Op woensdag 8 april 2015 19:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet in NL (in België, en daar mocht het eigenlijk ook niet, maar vrienden e.d.), want daar mag het om voor mij niet begrijpelijke redenen i.d.d. niet. De as is per definitie steriel door de hoge temperaturen in de oven, maar goed Nederland is een land van veel onzinnige regeltjes vind ik
Het is goed geluktquote:Op woensdag 8 april 2015 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, weet niet of as wel echt steriel is, niet genoeg verstand van verbranding daarvoor.
Als het resultaat maar is wat je wenste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |