http://www.rtlnieuws.nl/e(...)anvragen-1e-kwartaalquote:Op maandag 19 januari 2015 23:28 schreef PLAE@ het volgende:
Ik wil eerst de cijfers van jan/feb of Q1 2015 zien. De piek in december vind ik nogal makkelijk te verklaren.
quote:Kwart meer hypotheekaanvragen in 1e kwartaal
De vraag naar hypotheken zit al sinds 2013 weer in de lift. Vergeleken met het eerste kwartaal van dat jaar worden nu bijna twee keer zoveel aanvragen gedaan, blijkt uit de cijfers.
Het HDN gaat ervan uit dat de stijgende lijn komende maanden doorzet. "Wij verwachten dat aan het eind van dit jaar ongeveer 240.000 unieke hypotheekaanvragen via HDN zijn verzonden'', aldus directeur Dorine van Basten.
En wonen was nog nooit zo goedkoop!quote:Op woensdag 22 april 2015 21:26 schreef arjan1112 het volgende:
Een huis in Nederland is nu goedkoper dan 5 jaar geleden, maar nog steeds erg duur
Nou, vertel maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inclusief maandelijkse lasten (wat mb onzin is want wat je aflost verdwijnt ook als schuld dus is netto 0)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note; Dit zijn ruwe cijfers die niet alles erbij nemen maakt als indicatie is het m.i. voldoende.
[ Bericht 2% gewijzigd door Zith op 23-05-2015 22:14:02 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Heb je nog cijfers?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:12 schreef Pierson87 het volgende:
Hoe hoog was de hypotheekrenteaftrek/woonsubsidie in 1980?
Edit: volgens jou is het dus raadzaam om te wachten met de koop van een huis, wordt alleen maar betaalbaarder
Vraag en aanbod.quote:Op maandag 25 mei 2015 08:15 schreef arjan1112 het volgende:
In zuid holland kost een rijtjeshuis met een tuin 213.000,- en in Groningen kost precies hetzelfde huis 150.000,- eigenlijk vind ik dit gewoon oplichterij; waarom is de grond in zuid-holland zo duur ?
Want de aannemer verdiend er evenveel op neem ik aan?
of niet
Omdat er heel veel mensen in Zuid Holland willen wonen en veel minder in Groningen.quote:Op maandag 25 mei 2015 08:15 schreef arjan1112 het volgende:
In zuid holland kost een rijtjeshuis met een tuin 213.000,- en in Groningen kost precies hetzelfde huis 150.000,- eigenlijk vind ik dit gewoon oplichterij; waarom is de grond in zuid-holland zo duur ?
of niet
Ruimtequote:Op maandag 25 mei 2015 08:35 schreef arjan1112 het volgende:
Oke dan, waarom kost een huis op het Franse en Duitse platteland dan 30.000,- en is het in Nederland juist duurder dan in de stad. Een klein boerderijtje koste in 1970 100.000 gulden, vandaag 450.000 euro
Dat hangt er maar net van af wat je onder 'beste' verstaat, oftewel, wat je persoonlijke voorkeuren zijn die jouw vraag en waarde voor een bepaalde locatie bepalen. ik persoonlijk heb niets in Bulgarije of Turkije te zoeken, dus een huis daar is niet echt waardevol voor mij...quote:Op maandag 25 mei 2015 08:50 schreef arjan1112 het volgende:
of rusland ofzo, maar dat is een raar land, net als Bulgarije Turkije ook wel
Noord-Portugal schijnt het beste te zijn
tsja
Vraag / aanbod. In Estland kost een meter grond minder dan een euro. Omdat er minder mensen en meer meters zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 08:15 schreef arjan1112 het volgende:
of niet
Dat hangt er maar helemaal van af wat je definitie van 'prettig' is. Die is voor iedereen verschillend.quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:09 schreef arjan1112 het volgende:
Samenvatting: Nederland zou een prettiger land zijn als er maar 3 miljoen inwoners waren?
Ik denk eerlijk gezegd dat je dan een van de weinigen bent die 'prettig leven' baseert op de kosten van een huis. In Detroit kocht je niet zo lang geleden een vrijstaand huis voor 5$. Iets voor jou?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:22 schreef arjan1112 het volgende:
Nou ergens waar een rijtjeshuis 30.000,- kost én waar iedereen 100.000 euro op jaarbasis verdiend ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |