Klopt daarom Turken moeten Armenen compenseren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:51 schreef polderturk het volgende:
Ik herhaal. Iedere persoon die vindt dat nakomelingen van slaven niet gecompenseerd moeten worden is een smerige nationalistische racist.
Je vergeet de Roemenen, de Bulgaren, de Hongaren, de Grieken, de complete Balkan, de Assyries, de Oostenrijkers en de halve Arabische wereld. En natuurlijk de Christelijke Turken zelf die eeuwen lang als 2e klas burgers behandeld zijn. Oh, en ook de Oekrainers.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:05 schreef Elan het volgende:
Klopt daarom Turken moeten Armenen compenseren.
Dat vind ik ook. Laten we nu ontopic blijven.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt daarom Turken moeten Armenen compenseren.
Dit is geheel ontopic.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:10 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Laten we nu ontopic blijven.
Kan je eens uitleggen waarom de huidige Nederlandse bevolking mag betalen voor de misdaden van een rijke elite generaties terug? Of geloof je daadwerkelijk dat de destijdse elite hun rijkdom met het gewone volk ging delen? Dat doet de elite zelfs nu niet...quote:Echter, rijke westerlingen hebben de vermogens geerfd die verdiend zijn met slavenhandel en het laten werken van slaven. Al dit geerfde vermogen behoort toe aan de nakomelingen van de slaven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |