t zijn allemaal autistenquote:Op zondag 12 april 2015 21:24 schreef Zorro het volgende:
Ok, nou wil ik het weten. Ik heb het me al zo vaak afgevraagd: putt wordt gemist. Speler legt marker, pakt bal, kijkt er interessant naar en legt bal weer neer en haalt marker weg. WAAROM?
Meeste spelers hebben een punt of een streepje op de bal gezet en willen die markering in lijn van de cup hebben. Dus balletje markeren, oppakken, kijken waar het teken zit en weer terugleggen met streepje of punt naar de cup.quote:Op zondag 12 april 2015 21:24 schreef Zorro het volgende:
Ok, nou wil ik het weten. Ik heb het me al zo vaak afgevraagd: putt wordt gemist. Speler legt marker, pakt bal, kijkt er interessant naar en legt bal weer neer en haalt marker weg. WAAROM?
Kijk, weer wat nieuw geleerd. En heeft dat ook nog enig nut mbt orientatie of zo, of is het meer een gewoonte?quote:Op zondag 12 april 2015 21:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Meeste spelers hebben een punt of een streepje op de bal gezet en willen die markering in lijn van de cup hebben. Dus balletje markeren, oppakken, kijken waar het teken zit en weer terugleggen met streepje of punt naar de cup.
Voor alles is een oplossingquote:
Het zorgt ervoor dat jet evenwijdig naast de bal in de richting van de hole gaat staan, dus het heeft wel degelijk een functie. Je noemt het dan ook de bal oplijnen.quote:Op zondag 12 april 2015 22:03 schreef Zorro het volgende:
Kijk, weer wat nieuw geleerd. En heeft dat ook nog enig nut mbt orientatie of zo, of is het meer een gewoonte?
quote:Op zondag 12 april 2015 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zorgt ervoor dat jet evenwijdig naast de bal in de richting van de hole gaat staan, dus het heeft wel degelijk een functie. Je noemt het dan ook de bal oplijnen.
Dat betekent dat je dus niet goed put en niet genoeg birdies maakt.quote:Op zondag 12 april 2015 22:37 schreef pmponer het volgende:
toch apart meeste GIR's en dan zoveel van de leiding af..
Nu all een record birdies geslagen op Augusta dit toernooiquote:Op zondag 12 april 2015 23:12 schreef Zorro het volgende:
Spieth
10, 11 en 12 de moeilijkste holes.
Nou, dan beginnen we met een birdie
Imago. Reclame.quote:Op zondag 12 april 2015 23:00 schreef pmponer het volgende:
Waarom heeft Fowler altijd een pet op die eigenlijk voor zijn vader is.
Volgens mij kan hij wel 2 maten kleiner
Dat joch breekt alle records: meeste birdies ooit en laagste score ooit.quote:
Verheug me nu al op The Open waar hij en Rory kunnen uitvechten wie de beste van de wereld is.quote:Op maandag 13 april 2015 01:20 schreef borisz het volgende:
En hij heeft zijn groene jasje..
Spieth nu 2e vd wereld.
Gedaan.quote:Op maandag 13 april 2015 07:22 schreef pmponer het volgende:
12 - 19 juli... noteer maar vast in de agenda's
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |