Ik heb een gokje op Kristoff gedaan.quote:
Bedankt René.quote:
Ik zou hier smakelijk om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:20 schreef GGMM het volgende:
Als Twente nog een keer 3 punten verliest en nog steeds vindt er geen verbetering plaats dan raken ze hun licentie kwijt.
Niet echt. Kristoff wint gewoon alles.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een gokje op Kristoff gedaan.
Gewaagd van mij he?
welke geitquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongens even het laatste geitennieuws.
Ze kunnen mij dwingen mee te betalen aan die kutgeit.
Einde bericht.
Hippies in mijn nieuwbouwproject willen een geit gaan houden in mijn achtertuin.quote:
Zou voor straf die geit helemaal scheelneuken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Einde bericht.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hippies in mijn nieuwbouwproject willen een geit gaan houden in mijn achtertuin.
Saillant detail: dit is niet in de provincie maar hartje Rotterdam.
Jij weet altijd wel een excuus te vinden om een geit te neukenquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou voor straf die geit helemaal scheelneuken.
laat het dan maar tot een rechtszaak komen of beter, de rijdende rechterquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Einde bericht.
Soms vraag ik mijn vriendin ook om 'beh' te zeggen als we het aan het doen zijn. Dan zeg ik dat het in het Nederlands 'ga door' betekent.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij weet altijd wel een excuus te vinden om een geit te neuken
Bij rijden rechter mag de heer S. Tinho voor mijn advocaat spelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
laat het dan maar tot een rechtszaak komen of beter, de rijdende rechter
Zou topshow zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij rijden rechter mag de heer S. Tinho voor mijn advocaat spelen.
Ik weet niet of Knut baard aanleg heeftquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:42 schreef Dven het volgende:
Laten we Knut omtoveren tot een hipster en deze voor zijn verjaardag kopen
[ afbeelding ]
Hoezo weer? Twente heeft al jaren niet van PEC verloren en sowieso nooit in de eigen Veste.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Twente krijgt weer op haar broek van PEC.
Ik denk dat het team van JanCees op dit moment nog zou winnen van twente.
Naar het schijnt is dit zijn favoriete wielrennerquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of Knut baard aanleg heeft
Ja, dus?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoezo weer? Twente heeft al jaren niet van PEC verloren en sowieso nooit in de eigen Veste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |