Ik wilde even gevat uit de hoek komen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had d'r best willen schaken. Maar ik heb al een vriendin, dus ik snap de vraag van opper verder niet zo goed
"die tweeling"... denk het wel maar weet niet zeker of dat een tweeling isquote:
Rieksen heten ze volgens mijquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"die tweeling"... denk het wel maar weet niet zeker of dat een tweeling is
Oh kwamen die uit Arnhem? Wel eens tegen gespeeld in een grijs verledenquote:
Ja, daar heb ik ook regelmatig tegen gespeeldquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh kwamen die uit Arnhem? Wel eens tegen gespeeld in een grijs verleden
Ach die had je overal wel. Ik heb regionaal veel gespeeld tegen van die families uit regio Den Bosch en regio Roosendaal. Had je soms dat ze met hun hele kroost op zo'n toernooi liepen. Een van die families waren allemaal gingers, die waren echt extreem herkenbaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook regelmatig tegen gespeeld
Alhoewel er in Arnhem wel meer schaakfamilies rondliepen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach die had je overal wel. Ik heb regionaal veel gespeeld tegen van die families uit regio Den Bosch en regio Roosendaal. Had je soms dat ze met hun hele kroost op zo'n toernooi liepen. Een van die families waren allemaal gingers, die waren echt extreem herkenbaar
Eersteklas rukfilmquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:46 schreef napoleonfour het volgende:
Je hebt ook een leuke schaakfilm. De koningin heet die geloof ik.
En dan boos worden op je kinderen omdat ze een verkeerde zet spelenquote:
Leuk om kindjes van 5 het spel te leren.quote:
Ik was dan ook 5 toen ik die film zag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk om kindjes van 5 het spel te leren.
Ben ook wel eens een jochie tegengekomen dat agressief werd toen hij had verloren, ging ie met deuren slaanquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan boos worden op je kinderen omdat ze een verkeerde zet spelenGingen die kindjes altijd huilen als ze verloren hadden.
GENOT.
Ik weet het allemaal niet meer precies, maar sommige van die ouders waren echt erg en zelf zo enorm aandachtsgeil.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ben ook wel eens een jochie tegengekomen dat agressief werd toen hij had verloren, ging ie met deuren slaan
Gewoon borden naar hun hoofd smijtenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer precies, maar sommige van die ouders waren echt erg en zelf zo enorm aandachtsgeil.
Dat doe ik nog steeds, ik heb er maar 3 getraind ofzo.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:52 schreef Sked het volgende:
Het enige waar ik met schaken nooit zo goed in ben is al die openingen
Ik doe altijd maar wat
Een goed begin is het halve werk Sked.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:52 schreef Sked het volgende:
Het enige waar ik met schaken nooit zo goed in ben is al die openingen
Ik doe altijd maar wat
Kapiquote:
Die openingen wil ik nog wel eens lerenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk Sked.
Dat wisten we toch al wel. Van alle schakers uit mijn jeugdteam ben ik de enige die geen betastudie doet en ik wil mogelijk een betastudie gaan doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:59 schreef opperkleurder het volgende:
We kunnen concluderen dat schaken een autistensport is.
En je bent wel autistisch zijn we achterquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al wel. Van alle schakers uit mijn jeugdteam ben ik de enige die geen betastudie doet en ik wil mogelijk een betastudie gaan doen
Jup, want ik haat de stofzuiger.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:00 schreef Sked het volgende:
[..]
En je bent wel autistisch zijn we achter
Liever laat klaar dan vroegtijdig falenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarom is Eindhoven een groot autistenhonk. Alleen maar betastudenten en betasectorwerkers
Dat is ook de reden dat Willems en Depay zich niet fatsoenlijk kunnen uitdrukken.
Jep, ontdekking van het concentratie kamp...quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:02 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de heftigste aflevering
Wat voor werk deed jouw vader en waar zat jouw moeder bij?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jep, ontdekking van het concentratie kamp...
Welk volk brandt heel goed?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor werk deed jouw vader en waar zat jouw moeder bij?
Mijn ouders hebben de oorlog niet mee gemaaktquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor werk deed jouw vader en waar zat jouw moeder bij?
Ik moest huilen toen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jep, ontdekking van het concentratie kamp...
Is wel heavy ja. Ben je weleens op bezoek geweest in zo'n kamp ooit?quote:
Hij is wel eens op Lowlands geweest.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is wel heavy ja. Ben je weleens op bezoek geweest in zo'n kamp ooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |