Dat topicquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:59 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
VBL / Spreekkoren bij FC Utrecht - ajax
kan je deze even opruimen
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:59 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
VBL / Spreekkoren bij FC Utrecht - ajax
kan je deze even opruimen
Danny kan fok wel opdoeken denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:07 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Ff meldpunt discriminatie internet mailen brb
Dat kan vrijwel nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog dommer dan die gasten van de spreekkoren zelf?
Evenaren het bijnaquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
nog dommer dan die gasten van de spreekkoren zelf?
Die bateman is echt een halve tamme ja.quote:
Als een autist dat al vindt..quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die bateman is echt een halve tamme ja.
Dat is ook een manier om te zeggen dat je autistisch bentquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van binnen zijn we allemaal autist.
Als je je registreert voor FOK! is er geen weg meer terug.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om te zeggen dat je autistisch bent
Christendomquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Steeds meer wetenschappelijk bewijs en toch gaan er meer mensen geloven in een sprookjesboek, waar gaat het heen met deze wereld.
Zet die persoon uit het team.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zaterdag schaakwedstrijd met team
"Er staat niets meer voor ons op het spel"
We kunnen godverdomme nog kampioen worden en dan zegt die lul dat er niets meer op het spel staat. Tering
Schaakwedstrijden in teamverbandquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen godverdomme nog kampioen worden en dan zegt die lul dat er niets meer op het spel staat. Tering
Gelukkig heb jij van die spannende hobbies zoals FOK!ken. Want dat zorgt wel voor een spannende vriendengroep.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Schaakwedstrijden in teamverband.
Man wat zal jij een spannende vriendengroep hebben
Die kutopmerkingen maak je maar tegen GGMMquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Schaakwedstrijden in teamverband.
Man wat zal jij een spannende vriendengroep hebben
Nee, echt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gasten zijn af en toe 3x zo oud als ik man
Wowquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Die kutopmerkingen maak je maar tegen GGMM
De helft is boven de 60 sowieso. De helft is in de 30 of van mijn leeftijd.quote:
Wat is jouw eloquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, maar ik vind het veel vermakelijker wanneer GGMM ruzie maaktquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow
Heb je ruzie met GGMM of ben je eindelijk achter zijn ware aard gekomen
rond 1650quote:
Je kunt toch prima online spelen, ook competitie (Playchess.com etc) waarom met zo'n groep oude knarren kan me niet voorstellen dat echt gezellig is als jongere/ jonger persoon.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De helft is boven de 60 sowieso. De helft is in de 30 of van mijn leeftijd.
Wanneer heb je voor het laatst een vrouw geschaakt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De helft is boven de 60 sowieso. De helft is in de 30 of van mijn leeftijd.
Ik hoop dat de drone grafiek een vergelijkbare stijgende lijn laat zien.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Steeds meer wetenschappelijk bewijs en toch gaan er meer mensen geloven in een sprookjesboek, waar gaat het heen met deze wereld.
Mijn laatste partij was tegen een knappe jongedame.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst een vrouw geschaakt?
Mwah is 10 minuten fietsen en 'echt' spelen is toch leuker. Uitwedstrijden speel ik vrijwel nooit, dat vind ik wel kut.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt toch prima online spelen, ook competitie (Playchess.com etc) waarom met zo'n groep oude knarren kan me niet voorstellen dat echt gezellig is als jongere/ jonger persoon.
Meestal hollands en spaans. Moderne verdediging speel ik ook nog wel eens.quote:
Het enige waar je op kan hopen is dat het aantal geloofsfanatici afneemtquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:21 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Arnhem was wel moeilijk goed altijd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:31 schreef Sked het volgende:
Ik deed vroeger schoolschaken
Vond ik altijd wel leuk
Ja waren godverdomme goede spelers manquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arnhem was wel moeilijk goed altijd.
Had verreweg de beste teams altijd.
Zal dan ook toenemen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het enige waar je op kan hopen is dat het aantal geloofsfanatici afneemt
En ook wel toffe gasten over het algemeen. Maar kan me herinneren dat Arnhem ooit 5/6 categorieën won op Jeugd NK teamsquote:
barney.gifquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn laatste partij was tegen een knappe jongedame.
Na 9 zetten verloor ik
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hoeft niet, is bij het Christendom toch ook niet zo, relatief gezien dan
Waren vaak gasten waar ik dan tegen moest op Arnhems schoolschaak of gewoon voor de lol tegen speeldequote:Op dinsdag 7 april 2015 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En ook wel toffe gasten over het algemeen. Maar kan me herinneren dat Arnhem ooit 5/6 categorieën won op Jeugd NK teams
Ik had d'r best willen schaken. Maar ik heb al een vriendin, dus ik snap de vraag van opper verder niet zo goedquote:
Probleem is dat het gros van de moslims over het algemeen nog in de 8e eeuw leeft qua ideologie. Ik zie door toenemende saudi propoganda dat niet veranderen. Daarnaast moet je dat soort grafieken niet al te serieus nemen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hoeft niet, is bij het Christendom toch ook niet zo, relatief gezien dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |