Een goed begin is het halve werk Sked.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:52 schreef Sked het volgende:
Het enige waar ik met schaken nooit zo goed in ben is al die openingen
Ik doe altijd maar wat
Kapiquote:
Die openingen wil ik nog wel eens lerenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk Sked.
Dat wisten we toch al wel. Van alle schakers uit mijn jeugdteam ben ik de enige die geen betastudie doet en ik wil mogelijk een betastudie gaan doenquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:59 schreef opperkleurder het volgende:
We kunnen concluderen dat schaken een autistensport is.
En je bent wel autistisch zijn we achterquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al wel. Van alle schakers uit mijn jeugdteam ben ik de enige die geen betastudie doet en ik wil mogelijk een betastudie gaan doen
Jup, want ik haat de stofzuiger.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:00 schreef Sked het volgende:
[..]
En je bent wel autistisch zijn we achter
Liever laat klaar dan vroegtijdig falenquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarom is Eindhoven een groot autistenhonk. Alleen maar betastudenten en betasectorwerkers
Dat is ook de reden dat Willems en Depay zich niet fatsoenlijk kunnen uitdrukken.
Jep, ontdekking van het concentratie kamp...quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:02 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de heftigste aflevering
Wat voor werk deed jouw vader en waar zat jouw moeder bij?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jep, ontdekking van het concentratie kamp...
Welk volk brandt heel goed?quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor werk deed jouw vader en waar zat jouw moeder bij?
Mijn ouders hebben de oorlog niet mee gemaaktquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat voor werk deed jouw vader en waar zat jouw moeder bij?
Ik moest huilen toen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jep, ontdekking van het concentratie kamp...
Is wel heavy ja. Ben je weleens op bezoek geweest in zo'n kamp ooit?quote:
Hij is wel eens op Lowlands geweest.quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is wel heavy ja. Ben je weleens op bezoek geweest in zo'n kamp ooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |