Enige vorm van zelfreflectie ook zo te lezen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:47 schreef Da_Sandman het volgende:
De betekenis van de term geuzennaam is nogal ingewikkeld voor sommigen blijkt maar weer.
Nogmaals, fout. De geuzennaam is pas gekomen nadat er anti-jodenliedjes waren gezongen. In de jaren '70 waren die overigens van hetzelfde kaliber als het SS-liedje van zondag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:11 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Op het moment dat Ajax zich de geuzennaam jood aanmeet ga je anti-jodenliedjes krijgen.
"He vieze kankerneger ze hadden je slaven-ouders nog harder moeten slaan in de 16e eeuw, vuile roetmop met je dikke lippen, ga terug naar je eigen land smerige Afrikaan." -Oh ik bedoel dit trouwens geenszins racistisch of discriminerend, maar je noemde jezelf zojuist een neger dus je lokte het ook een beetje uit.quote:Dat is logisch. En die liedjes zijn dus ook niet anti-semitisch bedoeld, het is anti-Ajax bedoeld. Het heeft met Ajacieden te maken omdat Ajacieden zich joden noemen.
Dat mensen zich er gekwetst door voelen is vervelend. En persoonlijk vind ik WOII-liedjes van weinig smaak getuigen.
Maar het is een moeilijk oplosbaar probleem. Mensen voelen zich gekwetst door wat zij vinden anti-semitische spreekkoren. Terwijl zij die dat zingen dat niet anti-semtisch bedoelen.
Onzin.quote:
Lachwekkend ook dat het uitvak tegenwoordig trommels meeneemt en niet verder komt dan Kanker Utrecht of Utrecht stelt niks voor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:05 schreef Silenus het volgende:
Lachwekkend ook dat de Galgenwaard verder muisstil was op liedjes over de gaskamers na.
Tsja, de Utrecht-uitvakken in Nederland die bestaan uit gemiddeld 40 man zijn uiteraard een stuk indrukwekkender.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lachwekkend ook dat het uitvak tegenwoordig trommels meeneemt en niet verder komt dan Kanker Utrecht of Utrecht stelt niks voor.
Dat lijkt me vrij evident ja.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, de Utrecht-uitvakken in Nederland die bestaan uit gemiddeld 40 man zijn uiteraard een stuk indrukwekkender.
Waar lees jij precies dat Ajax of supporters van Ajax hier een probleem van maken?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Onzin.
Sowieso lachwekkend dat een Ajax-supporter zo wijst naar een andere club, jullie weten alles van beledigende spreekkoren en spandoeken.
quote:Ajaxwoordvoerder Miel Brinkhuis laat weten te vertrouwen op de waarnemer van de KNVB. ,,Het moet voor iedereen duidelijk zijn dat dit veel te ver gaat, maar als Ajax kunnen wij hier niet zoveel mee. Dit is echt iets tussen FC Utrecht en de KNVB.''
Wat dacht je van in dit topic bijvoorbeeld? Met wie denk je dat ik aan een trolldiscussie bezig was?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:11 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Waar lees jij precies dat Ajax of supporters van Ajax hier een probleem van maken?
[..]
Goede bron.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat dacht je van in dit topic bijvoorbeeld? Met wie denk je dat ik aan een trolldiscussie bezig was?
Absoluut absoluut.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:23 schreef Smoofie het volgende:
De redenatie van mensen hier is echt treurig. Het komt erop neer dat velen dit zeggen; Eigen schuld van een vrouw dat ze verkracht is, wat verwacht je anders als je een korte rok draagt.
Paupers.
Dit slaat al helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Absoluut absoluut.
Ik had me maar niet kaal moeten scheren, dan zou er ook geen Kanker Kanker worden gezongen.
Paupers.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:23 schreef Smoofie het volgende:
De redenatie van mensen hier is echt treurig. Het komt erop neer dat velen dit zeggen; Eigen schuld van een vrouw dat ze verkracht is, wat verwacht je anders als je een korte rok draagt.
Paupers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |