Pas de realiteit dan aanquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze gebruik ik niet, want dat is geen correcte weergave van de realiteit.
Nee ik ben tevreden met de afwezigheid van grote tieten.quote:
Ja hij is echt eenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:04 schreef Bronson het volgende:
Je bent wel verzot op HOITJES nietwaar wolfrolf?
Kijk eens wie er vanavond bij Spuiten & Slikken zitquote:
Hij wordt wel overal opgetrommeld bij de NPO he. Zo zijn ze dan weer wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk eens wie er vanavond bij Spuiten & Slikken zit
[ afbeelding ]
Is het hoofd van die linkse er op gephotoshopt ofzo?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gwenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gwenquote:
Tis Ekdom he?quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een slechte smaak van de Nederlandse radio dj's. Of wat een goede marketingafdeling van de platenmaatschappij.
Ik denk dat die zak geld ook wel heeft geholpen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een slechte smaak van de Nederlandse radio dj's. Of wat een goede marketingafdeling van de platenmaatschappij.
Dan is die zak geld bij heelveel radio zenders aangekomen. Q music draait hem ook grijsquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat die zak geld ook wel heeft geholpen.
Nog 5 nachtjes tot de grote stoffenmarktquote:
Nog 5 nachtjes tot ik de hele dag nergens heen kan doordat de marathon van Rotterdam wordt gehouden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog 5 nachtjes tot de grote stoffenmarkt
Loop dan mee.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog 5 nachtjes tot ik de hele dag nergens heen kan doordat de marathon van Rotterdam wordt gehouden.
Dat is een beetje te hoog gegrepen. 5km zou ik op dit moment wel volhouden op vol tempo.quote:
En dan? Nieuwe aflevering van Game of Thronesquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog 5 nachtjes tot de grote stoffenmarkt
Vanavond Adam zkt. Evaquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En dan? Nieuwe aflevering van Game of Thrones
"Ooh my gaaawd..."quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vanavond Adam zkt. Evaveel beter vermaak (vooral i.c.m. het topic hier op Fok!).
"hij heeft echt een grote luuuuuuuuuuuuuuuuul"quote:
Tieten!quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vanavond Adam zkt. Evaveel beter vermaak (vooral i.c.m. het topic hier op Fok!).
Punani'squote:
Dat is met heel veel van Dr. Pop verzoekjes. Toets een stukje van de vermoedelijke tekst in op Google en je vind bijna allesquote:
'Dracula tekst' invoeren op Google en het eerste resultaat is het antwoord.quote:
Ik heb de vorige reeks niet gezien moet ik bekennen, maar er is niet veel anders op tv. Dus ik zal me om half 9 komen melden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
CG, ga jij vanavond nog kijken? kunnen wij weer lekker het topique volspammen
Plausibel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb de vorige reeks niet gezien moet ik bekennen, maar er is niet veel anders op tv. Dus ik zal me om half 9 komen melden.
Geselligquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb de vorige reeks niet gezien moet ik bekennen, maar er is niet veel anders op tv. Dus ik zal me om half 9 komen melden.
Lullen over lullenquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geselliglekker lullen over punani's en piemels
Count Count.quote:
Jouw UIquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo als ik nu niet genoeg thee in huis heb, weet ik het ook niet meer.
U als autist is weer tevreden?quote:
Vacatures zoeken ook.... Overal dezelfde inhoudsloze mode-termenquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:57 schreef ChatGirl het volgende:
Wat is sollicitatiebrieven schrijven toch intens kut.
Je bent ook opzoek naar een andere baanquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vacatures zoeken ook.... Overal dezelfde inhoudsloze mode-termen
Niet heel erg actief, maar hou m'n ogen altijd open.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent ook opzoek naar een andere baan
Ja. En elke vacature staat op minstens 5 sites dus je komt overal dezelfde tegen. En ik weet van mezelf dat ik bepaalde werkzaamheden prima kan uitvoeren omdat ik er ervaring mee heb, maar ze moeten tegenwoordig overal een diploma voor hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vacatures zoeken ook.... Overal dezelfde inhoudsloze mode-termen
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. En elke vacature staat op minstens 5 sites dus je komt overal dezelfde tegen. En ik weet van mezelf dat ik bepaalde werkzaamheden prima kan uitvoeren omdat ik er ervaring mee heb, maar ze moeten tegenwoordig overal een diploma voor hebben.
En voor een startersfunctie vragen ze iemand met ten minste 3-5 jaar ervaring
Idd. Als een man dit tegen mij zou zeggen zou ik hem slaan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:24 schreef ChatGirl het volgende:
'Love your curves and all your edges'.
Die vrouw is dus gewoon dik.
"Curved" betekent niet dik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:24 schreef ChatGirl het volgende:
'Love your curves and all your edges'.
Die vrouw is dus gewoon dik.
Als een man het zegt niet nee...quote:
Fair enough.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als een man het zegt niet nee...
Als een vrouw zegt dat ze trots is op haar lichaam omdat ze curvy is, is ze vaak wel dik.
Maar wat ben ik dan, als ik mezelf niet curvy mag noemen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als een man het zegt niet nee...
Als een vrouw zegt dat ze trots is op haar lichaam omdat ze curvy is, is ze vaak wel dik.
Kiezen maar!quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar wat ben ik dan, als ik mezelf niet curvy mag noemen?
ik jat altijd theezakjes op mijn werk xdquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
U als autist is weer tevreden?
Tevens bijna 6 euro korting thee
Dan ben ik nummer 5.quote:
Ik ben meer van de 2 en de 3 (maar bij voorkeur 2)quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
3-4 is prima, 2 en 5 kunnen ook wel.
8 is ook ok-ish.
Ik heb je nooit in bikini gezien, maar ik schat je een 4quote:
Tnx!quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb je nooit in bikini gezien, maar ik schat je een 4
en nee, dit is geen verkapte "ik wil je in bikini zien"-post
Haha je zei 'dick'.quote:
Had vorige week een gesprek bij een detacheerder. Ze hadden mij uitgenodigd omdat ze een vacature voor me hadden. Maar wat het was wilden ze niet meedelen via de telefoon. Ben ik daar. Heel gesprek... Blijkt het een vacature te zijn bij een bedrijf waar ik een week eerder zelf een sollicitatiegesprek had geregeldquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Herkenbaar
En dan al die recruiters ertussen de hele tijd
2&8quote:
Ik stond op gegeven moment bij zoveel detacheerders in de kaartenbak dat ik voor één vacature door drie van de vier door de opdrachtgever ingeschakelde bureau's werd benaderd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Had vorige week een gesprek bij een detacheerder. Ze hadden mij uitgenodigd omdat ze een vacature voor me hadden. Maar wat het was wilden ze niet meedelen via de telefoon. Ben ik daar. Heel gesprek... Blijkt het een vacature te zijn bij een bedrijf waar ik een week eerder zelf een sollicitatiegesprek had geregeld[ afbeelding ]
Handig joh
Dat gebeurt mij dus ook elke keerquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik stond op gegeven moment bij zoveel detacheerders in de kaartenbak dat ik voor één vacature door drie van de vier door de opdrachtgever ingeschakelde bureau's werd benaderd.
Mijn vriendin is een 4. En op twee bepaalde plaatsen een 5quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben meer van de 2 en de 3 (maar bij voorkeur 2)
Gelukkig is J. een type 2en dan heb ik het niet over de fax-chart
Qua cijfer?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een 4. En op twee bepaalde plaatsen een 5
quote:
Jij blijquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn vriendin is een 4. En op twee bepaalde plaatsen een 5
Wel ingeschreven bij verschillende detacheerders? Brunel, Yacht/Randstad, Ajilon, USG etc?quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:51 schreef ChatGirl het volgende:
Jullie worden tenminste nog gebeld. Bij mij gebeurt dat nooit
Ik zit ergens tussen 4 en 5 in.quote:
Yup, communicatie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wel ingeschreven bij verschillende detacheerders? Brunel, Yacht/Randstad, Ajilon, USG etc?
En welk vakgebied? Communicatie toch?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
chocolade met karamel en zeezout
Jammer dat het melk is en niet puur.
quote:
Joe.quote:
GMTAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |