SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie april:
20 April: Nominatie door paspoorthouders
21 april: Nominatie door bewoners
22 april: Entree 2 aspirantbewoners
26 april: Exit 1 aspirant bewoner
27 april: Exit 1 genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die blijft wel zittenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:24 schreef Yeszie het volgende:
Wat vreselijk die tattoo dit is ongelofelijk slecht gedaan .![]()
Alles wat ze zelf zet dondert er blijkbaar af.![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft Mark 'n nachtponnetje van Tien aan?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze was er zelf erg content meequote:Op dinsdag 7 april 2015 11:24 schreef Yeszie het volgende:
Wat vreselijk die tattoo dit is ongelofelijk slecht gedaan .Maar ja, wat kan je verwachten van die zwakzinnige
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiėren!![]()
Haar lenzen zijn waarschijnlijk aan vervanging toe.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze was er zelf erg content meeMaar ja, wat kan je verwachten van die zwakzinnige
![]()
is dit Hout voor de ConT Tainert af te timmeren
of voor het Cordwood Paleisje
ben ff de weg kwijt
kost niks ,... beetje waaibomen Hout
edit... hoor het al
voor beide zegt Markje![]()
Ja toch, zie nu ook weer een scheepslading aan hout binnen komen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:17 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Precies, er gaat dan toch veel te veel geld de BV uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En vrijdag moet het af zijn
ik denk zelf dat joeys verblijf daar door bepaald wordt .... of gio blijft of niet... joey aast op winnen en langstzittende zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als Gio blijft zal Lau nooit de langst zittende worden.
bij lau is het volgens mij alleen acteren... die gaat eind april en laat ons in de waan dat haar keuze nog spannend is![]()
Zal wel op service basis zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, zie nu ook weer een scheepslading aan hout binnen komen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kan niet Oma dit is echt super lelijk gezet als dit de bedoeling was moeten ze haar naar DenDolder brengen met spoedquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze was er zelf erg content meeMaar ja, wat kan je verwachten van die zwakzinnige
![]()
Joey wint het nooitquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:29 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik denk zelf dat joeys verblijf daar door bepaald wordt .... of gio blijft of niet... joey aast op winnen en langstzittende zijn
bij lau is het volgens mij alleen acteren... die gaat eind april en laat ons in de waan dat haar keuze nog spannend is![]()
![]()
ze zei letterlijk dat ze hem ontzettend sexy vond dus ja ze vond hem zelf geweldigquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:30 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Dat kan niet Oma dit is echt super lelijk gezet als dit de bedoeling was moeten ze haar naar DenDolder brengen met spoed![]()
iemand schreef dat het meer leek op een paar schaamlippenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:31 schreef miertje36 het volgende:
[..]
ze zei letterlijk dat ze hem ontzetten sexy vond dus ja ze vond hem zelf geweldig![]()
![]()
Ja sorry.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:30 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Dat kan niet Oma dit is echt super lelijk gezet als dit de bedoeling was moeten ze haar naar DenDolder brengen met spoedMaar ook zonder die tattoo is ze rijp voor een gesticht
![]()
Dat hoort er zo uit te zien , niet die prut die zij in haar nek heeft zitten.
Edit is niet van mij maar is een voorbeeld
[ Bericht 29% gewijzigd door Yeszie op 07-04-2015 11:39:43 ]![]()
Rogier zit wegens familie omstandigheden thuis, Ivan reageert totaal niet op de mededeling en vraagt gewoon verder over het papier van het magazine, wat een hork
Volg je hart, want dat klopt....![]()
Nice!!quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:34 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoort er zo uit te zien , niet die prut die zij in haar nek heeft zitten.![]()
Sexy , dat ding ????quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:31 schreef miertje36 het volgende:
[..]
ze zei letterlijk dat ze hem ontzettend sexy vond dus ja ze vond hem zelf geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit vidn ik ook erg lelijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:34 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
lippen tattoo is geheel lelijkquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Mooi.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:34 schreef Yeszie het volgende:
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kijkt ook altijd zo nors
Kan heel goed wat je nu zegt, alleen gaat het hem niet worden .Joey heeft zich zelf overspeeld . En valse sneak is hij.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:29 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik denk zelf dat joeys verblijf daar door bepaald wordt .... of gio blijft of niet... joey aast op winnen en langstzittende zijn
Ik hoorde iets over Utopiaan vh jaar en langst zittende? Weet niet waarover het ging precies.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:36 schreef yaba het volgende:
Gio krijgt een interview met Veronica magazine ?Volg je hart, want dat klopt....![]()
Tja, het is Ivan had je anders verwacht?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:34 schreef ammartje het volgende:
Rogier zit wegens familie omstandigheden thuis, Ivan reageert totaal niet op de mededeling en vraagt gewoon verder over het papier van het magazine, wat een horkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee, totaal nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, het is Ivan had je anders verwacht?
Volg je hart, want dat klopt....![]()
nou beter..quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:38 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Maar altijd beter als wat zij heeft in haar nek.
Het zijn toch ook een stelletje sukkels eerste klas daar.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:29 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
bij lau is het volgens mij alleen acteren... die gaat eind april en laat ons in de waan dat haar keuze nog spannend is
Joey zal nooit winnen staat altijd onderaan de favorieten polsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
blijkt dat anderen erger zijn wat betreft afstandelijkheidquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, het is Ivan had je anders verwacht?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
heel eerlijk gezegd vind ik dit net zo lelijk als ene mislukte tatooquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:41 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja beter Pezu en dat zie jij ook wel , ik schat je zo hoog wel in .There's a virus in my system
quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
heel eerlijk gezegd vind ik dit net zo lelijk als ene mislukte tatoo![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: